A jobb oldali tompított H7-es Osram Nightbreaker nem sokart bírt ki, konkrétan csak 3 hónapot és kiégett.
Ilyen rövid élettartamra nem számítottam, kár mert a fényerösségével maximálisan meg vagyok elégedve.
A tavasz beköszöntével ki tudtam próbálni a klímát melegebb napokon is. Sajna a kinti 25 fok környékén már gyenge volt a klíma és voltak melegebb napok is :(
Szervizlátogatás, klímagáz és kompresszor olaj utántöltésre került sor.
Most várjuk a meleg idöt hogy ki tudjuk próbálni. :)
Update:
Szerviz óta príma :) 38 fokos höségben is pillanatok alatt kellemes levegöt varázsol.
Hiányoltam a kocsiban az USB bemenetet, valamint gyakran navigálok okostelefonnal amit szerettem volna kihangosítani.
Így került beépítésre egy Dension Gateway Lite BT modul (mellékesen Made in Hungary :)))
A beszerelés egyszerü mint a pofon, lényegében plug&play. Ami viszont elöfordulhat hogy gyárilag nem a rádiónak megfelelöen van beállítva a hangerö a modulon. Ez szintén kiküszöbölhetö a megfelelö konfigurációs fájlok felmásolásával a modulra. Ezek a fájlok elérhetöek a dension honlapon.
Nem voltam túlságosan elégedett a fényszórókkal, nem világítottak elég messzire. Más kocsikkal összevetve nem ez a tapasztalatom. Odahaza majdnem elütöttem egy szarvast emiatt, más kocsival/fényszóróval/izzóval talán hamarabb megláttam volna.
Miután a vezetö oldali tompított kiégett, rendeltem hát jobb féle izzókat konkrétan Osram Nightbreaker-t. Vezetö oldalon tompítottat cserélni nem épp egy thai-masszázs de megoldható, jobb oldalon jóval könnyebb a helyzet. Az eredmény: azonnali javulás. Végre fényt is ad a tompított, nem csak világít.
Ezután rögvest rendeltem távolsági H1 izzókat is, szintén a fent említett Osram Nightbreaker-t. Csere után a javulás itt már nem volt annyira szembetünö mint a tompítottnál, azonban sokkal fehérebb és több fényt ad mint a régi. Távolságon/magasságon szívem szerint még állítanék, de tudomásom szerint ez a maximum.
Összességében így elégedett vagyok a fényszóróval.
Alfa Amore!
Sosem voltam a kerékjavítószett rajongója. Jó elhiszem hogy a defektes kerék kibírja vele a legközelebbi szervizig. De azt nekem senki ne állítsa hogy 100%-ig helyettesít egy pót/mankókereket.
Azonban egy vadiúj mankókerék, emelövel, kurblival, kerékkulcssal Alfától hivatalosan 530,- EUR. Új autó vásárlása eseten 40,- ... :(
Arra sajna sehol nem találtam választ hogy a Fiat Bravo pótkereke passzol-e...
Hosszas keresgélés, bontókkal való kapcsolatfelvétel után nagy nehezen sikerült egy alig használt szettet 110,- Euróért szereznem. Ebay forever! :)
Egy hét után máris le kell venni a szép nyári papucsot. Mese nincs jön a tél, venni kellett 4 felnit + téli gumit.
Próbaút után elhoztam hát Júliát :)