Ciao!
Lemostam a gépet és alakul a bölcső is....
Ciao!
Megtörtént a kötelező olajcsere.
Kapott gyári gázolajszűrőt és levegőszűrőt is.
Km: 294645
Ciao!
Megtörtént az aktuális olajcsere.
- Selénia Racing
- gyári olajszűrő
Ciao!
Mivel az előző tulaj (Szabiszter) rendes gazda módjára foglalkozott az autóval, egyenlőre műszakilag nem kell hozzá nyúlni. Viszont pár apróbb dolgot megcsináltam rajta.
- könyöklő és környéke
- kulcs
- első embléma
- Altigiri rendszámtábla keret
Már megvan az új váltógomb és szoknyák. Kormány bőrözés majd szeptemberben.
Hátsó kipufogódob tartófül javítás, vagy komplett dob csere - kaptam az autóval - valamint vezető oldali ülésfűtés javítás és kárpittisztás lesznek a következő projektek.
Ciao!
Szabister cartárstól vásároltam szép állapotban. Kaptam hozzá sok mindent, de lényeg a gondos előélet. Blogjában rendesen tudtam informálódni, mielőtt az enyém lett.
Lehet bele pakolni és nagyon kényelmes. Vezetni is szeretem, bár a dízel karakterisztika annyira nem tetszik, de természetesen értem az előnyeit is. Munkába messzebb járok, ezért választottam.
Ciao!
Akadt egy kis probléma....Klíma vezérlés "eltűnt," de a hátsó ablakfűtés maradt.
A hiba forrása meglett végül, de addig azért történt pár dolog.
Többen is próbáltatok segíteni, amit hálásan köszönök!!
Piritu cartársnak külön köszönet!
Vettem több klímapanelt is, de ez nem hozott sikert. A hiba miatt bontani kezdtem és találtam pár nem oda illő dolgot. Ezeket vissza alakítottam "gyárira", nyilván a lehetőségekhez mérten. Viszont a konkrét probléma még mindig fennállt. Tovább bontottam, de a fűtés előtét ellenállás csere sem hozott eredményt. Ezek után a vezetékek ellenőrzése közben meglett a hiba. A klímapanel fő betáp csatlakozó kissé "viseletes" mivolta okozta a bajt....
Szokták mondani: minden rosszban van valami jó!
Ez miatt bontottam és találtam egyéb gondokat is....
- a borulás kapcsolóra szerelt utólagos indításgátló
- utólagos RDS erősítő ( sokkal jobb nélküle)
- előtét ellenállás csere ( motorhűtés két fokozat)
Jól jött hozzá egy saru kiszedő készlet. Kissé rövidebbek lettek a kábelek, de egészen jól sikerültek. Sajnos a rádiónál a kábelek túl rövidek lettek volna, így maradt a zsugorcső.
Km: 133873
Üdv!
Sajnos a korábban hallott fura hang ismét előjött a motorból, így biztonság kedvéért vissza vittem az autót Csörihez.
Komolyabban bele nézett és meglett az igazi probléma, ami nagy szerencsémre nem lett "tragédia".
Valószínű ezért kellett állítania a vezérlésen.
A képek mindent elmondanak...
Azóta is szépen jár és a hangok is nagyszerűek!
A szervizzel teljesen elégedett vagyok.
Ezúton is köszönöm Csöri!!
Km: 132332
Üdv!
Voltam Várpalotán Csörinél.
- vezérlés beállítás
- tömítések
Végre szépen jár, rendben az alapjárat.
Meg vagyok elégedve, ezért a következő szerviz is nála lesz.
km: 131500
Ciao!
Kicseréltük a fékfolyadékot és a különbség érezhető.
Pozitív irányú a változás. Mindenkinek ajánlom.
TUTELA TOP4 ment bele.
km: 129400
Üdv!
Nagyon lassan haladtunk, de végre használatban a GTV. Még lesznek utólagos munkálatok, de jövőhéten elméletileg elérkezik a bejáratást követő első olajcsere.
Nagyon várom a zánkai rendezvényt és remélem ott leszek végre!!!
Ciao!