Megtörtént a vízpumpa cseréje. Hazafelé a pályán alig emelkedett 50 C felé most pedig mintha oda szögezték volna a 90-hez. :) Ahogy leszedtük cserénél a turbó csövet akkor vettem észre, hogy a pillangó szelep is tiszta trutyi. Az is meg lett pucolva és a szerelővel megegyeztünk, hogy nyáron leszedjük az egész szívó torkot pucolásra.
Az e-learn képei alapján egyszerűbbnek tűnt a csere, de nehéz szülés volt.
Azóta jobban megy a kocsi és nem is füstöl annyira.
A vízpumpa és a hűtővíz együtt 15000. A szerelőnek sok köszönet, 3 sör és 2000. :)
Ma megvolt a NAGY szerviz. Olaj+szűrő, váltó olaj, gázolajszűrő, levegőszűrő, pollenszűrő . Közben észlelt hiba: a jobb oldali külső féltengely porvédő gumiharang szétszakadt. Gyorsan vettem egyet és azt is kicseréltük. /1200 Ft/
A szerelő nagyon baráti áron dolgozott. Összesen 3000 Ft volt a munkadíj.
Ma Zé-nek köszönhetően orvosoltam az irányjelző relé cseréjét. Készítettem pár képet róla, mert eddig nem találkoztam az oldalon ilyennel.
Az 1. képen látható a kormányoszlop alsó burkolata. 3 csavar fogja és mindkét oldalon műanyag patentok. Picit megráncigálva könnyen leszedhető.
A 2- 3. kép a relé maga.
A 4-5. képen a relé helye. Csak egy féle képpen lehet berakni. A felső részén van egy biztosító műanyag kampó, amit vissza kell nyomni a ki és beszereléshez.
Az autósboltban csak VW csoporthoz való volt készleten, de azzal is tökéletesen működik és a mérete is megfelelő.
Az össz költségem 1480 Ft.
Váltó olaj beszerezve Tutela ZC75 SYNTH. Gyári adat szerint 2 liter. Remélem pontosan írták! :)
Ma megvettem a szűrőket és az olajat a két ünnep közötti szervizhez. Selenia WR 5W-40 plusz FRAM szűrők. A pollen WIX. Extra-hiper-szuper kedvezménnyel összesen 19055 Ft.
Még közben gondoltam meg és lehet veszek váltó olajat is, ha már szerelés lesz az is legyen kicserélve.
CSAK AZÉRT MERT MEGÉRDEMLI!!!!
Végül, de nem utolsó sorban észleltem, hogy van az első két ülésben ülésfűtés. Ez is felkerül az extrák közé! :)