Mutasd

>> Szerviz2008-07-22

Innentől jött a nehezebb rész. A vezetékek bekötése.. Bá korábban mindent felcímkéztem, de azért újra átnéztem mindent, felhasználva azokat a képeket amiket még eredetileg a 164 ről készítettem. Sokat segített, 2 vezetéket rosszul gondoltam, így sikerült kijavítani. Az igazi az lett volna, ha lett volna rendes Manualom (mint a 155nek) a Motronic bekötéséről, sőt már kerestem mindenhol a bontókban, itt-ott, ilyen motorral szerelt 164-est hogy átnézzem a vezetékelését, de nem találtam sehol így a megérzéseimre hagyatkozhattam csak..
Szóval ezután bekerült az akksi, bekötöttem az üzemanyagcsöveket (felújítva), bekötöttem az olajnyomás és hőmérséklet szenzort, beletettem a műszeregységet, és vízrendszer nélkül felkészültem egy pár másodperces indításra. Nagyon izgultam, beültem gyújtást ráadtam és nem történt semmi, még a műszerek sem világítottak. Mi lehet a baj? Ekkor pár órája már rajta volt az akksi, bár azelőtt jó volt, azért kicsréltem. Hopp, hirtelen lett gyújtás.
Aztán indítóztam, elég lassan forgatta, nem indult be..