- Típus:Giulietta 2.0 JTDm 175 LE TCT E6
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2015
- Színe:Fehér
A német kollégák egy fekete Giuliettával érkeztek a bécsi repülőtérről, úgyhogy ma kipróbálhattam.
Distinctive kivitel, 2.0 JTDm2 - 150 LE - 6-os kézi váltó - metálfekete - 16"-os kerekek
Ami feltűnt, hogy automata ablaktörlős, amit Mo-n nem is lehetett választani, nincs az extra listán. Mondjuk nem is kellene...
Rögtön három kellemes meglepetés ért:
- a diesel kerregést szinte nem is hallani, sokkal halkabb, mint a Párducban,
- a kormányt teljesen leengedve teljesen jó, emlékeimben az élt, hogy magasan van,
- a két kipufogó nagyon látványos.
Elindulva néhány újabb meglepetés:
- Hihetetlen gázreakciók, ilyen jó még a 156/1,9/150LE-nél se volt, a Párduc (akár) 3 mp-es turbólyukjáról nem is beszélve.
- Akkora fék, hogy elsőre majdnem lefejeltem a szélvédőt.
- Cefetül megy.
Mire kiértünk a városból rájöttem, hogy a "Dynamic" állásban van a kapcsoló. (Vagyis nem felejti el indításkor, hogy előtte hol volt, az királyság.)
Visszarakva "N"-be megszelídült az autó, a gyorsulás kb a Párducé lett. Érdekes, hogy a gázreakciók még így is sokkal jobbak.
Ide-oda kapcsolgatva óriási a különbség, tényleg más autót kap az ember. N-ben egy "normális" polgári autó, "D"-ben viszont Alfa lesz belőle :-))
A 16"-os felniken érezhetően instabilabb, mint a 159. Az úthibákra kevésbé érzékeny, pontosabban kevésbé érezni. Egyszerűen "átlép" rajtuk. (Milyen lenne a 159 19"-os kerekekkel??)
3500-nál nincs meg a "ráteszek még egy lapáttal" effektus, mint a 159-nél.
A kidolgozásban hibát nem találtam.
Csomagtér nem nagy, de ha anno a 147-nél elég volt, most is az lesz.
Van pohártartó.
A könyöklő furcsa helyen van, nehéz tőle váltani. Bár ez tökmindegy kategória, mert az enyém TCT-s lesz. Nem kell kapcsolgatni.
A műszerfal tetején lévő nyílás nagy, jó lesz a navinak.
A comp szerint a kollégák 5,3 literes fogyival jöttel el Bécsből, ennyit még sose sikerült produkálni a Párduccal.
A parkolóba való beállás után a start-stop leállította a motort. Hogy fog így hűlni a turbó?
Összességében nagyon kellemesen csalódtam. Már alig várom, hogy megjöjjön a ....!
Bakker, még nincs is neve. Lassan találni kellene egyet.







