Mutasd

>> Szerviz2012-12-10

Végre elhoztam a szerelőtől a régi motoromat. Már nagyon várt. A "fémgyűjtők" már majdnem lecsaptak rá. Vettem fóliát, nem akartam úgy betenni a csomagtérbe. Előtte a pincében csináltam neki a műtőasztalon helyet, legyen hol boncolni. Az új fémpolc is ezt a nemes célt fogja szolgálni. Egy kis ideig nekem volt az egyetlen 8 hengeres 155-öm az országban. :-)
Elhatároztam, hogy az összes lehetséges alkatrészt cserélem lehetőleg gyári újra. Minden csak teljes tisztítás után mehet vissza a blokkba. Még kell keríteni egy gépműhelyt, ahol elvégzik a blokkon a gépmunkát.
Át kell nézni a blokkot, amit kell vonalba kell fúrni. A főtengely is rendbe lesz téve. A hengerfejnek nyomáspróba és teljes felújítás lesz. A szerelő szerint ha jók a szelepvezetők, nem érdemes kicserélni, mert a gyári jobb minőségű. Szerencsére a vezérműtengelyek hibátlan állapotban vannak.