Tagok >> TSiga ( I am the TSIG) >> 155 2000 T.S. 8V Super >> Blog
- Típus:155 2000 T.S. 8V Super
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1992
- Színe:Alfa Rosso 130
A motorcserekor közölték, hogy a kábelköteg csatlakozói nagyon xar állapotban vannak. Egy "teszt" alkalmával a 4 injektor csati közül 2-t simán le lehetett húzni. Semmi sem tartotta. Megkérdeztem a "szerelőműhely" topicban, hogy van-e valakinek valami ötlete. Kizzo cartárs ajánlotta a RIPCA márkájú csatikat, amiket Budapesten a Ripca Kft. forgalmaz. A csatik azok a fajták, amiken van egy kis nyomógomb és szerszám nélkül lehet levenni(JPT csatlakozó). IDEÁLIS!
A csatlakozók cseréje nem okozott gondot. A készletben levő készlethez van maga a műanyag ház, kivezetésekhez új sarú és szigetelőgyűrű, vízmentes szigetelőszoknya.
A gyári AMP márkájú csatikat egy kombi- és egy csípőfogó segítségével szét lehetett morzsolni. A fém érintkezőket valamikor nem kellett cserélni.
Utána lecseréltem az LMM csatiját is. Sajnos az alapjárati motorhoz éppen nem volt, de az is cserélődik.
1. kép: a régi csati. Látszik rajta, hogy hiányos.
2. kép: inkább tőbe levágtam a vezetékeket és új saruk is mentek fel.
3. kép: az injektor lábai sem tiszták, kis oxidáció azért volt. (WD-40)
4. kép: új csatlakozó. Már csak a védőgumit kell ráhúzni és kész!
Fogót nem vettem a sarukhoz, mert a Tracon kb. 11000,- a Weidmüller kb. sok, a Pressmaster kb. nagyon sok.




0
547
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Filmek
- AlfaCity 2025 - július ...
- Spider
- Szerelőműhely
- Adok-veszek
- 155
- Virtuális Romeo
- Coffee - Minden ami kávé
- GT coupé
Tagok
Új tagjaink
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV
- szana8