- Típus:156 1.6
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1998
- Színe:Matt fehér - fekete tető
A szelepfedelet kellett cserélni, mivel a bal első csavarnál el volt repedve. Nem bíztam a ragasztóban.
Szelepfedél, burkolattal (16eFt)
Munkadíj 3eFt
Idézet panza oldaláról. Leírva a csere folyamatát:
":-D Kellett nekem gumicső a kartergáz elvezetéshez. Ez volt még plusz 800 Ft körül. Az új fedélbe két helyen megy be ez a cső. A régibe meg a kettő cső egy helyre megy be. Emiatt kellett venni egy ilyen gumicsövet. Meg, ami még nem pászolt az a trafósor. Az újba a csavar helye középen nem süllyesztett és emiatt a trafósor nem megy be. Na itt a trafósor közepén flexeltünk egy négyzetet. :-))) Meg, ha jól emlékszem egy csavar nem lett betéve, mert a trafósoron ott nem volt lyuk. Szerintem ennyi. Jah megy a tömítés is peremes volt, de azt is beletettük. Szóval nem sok koplikáció volt. :-D Ja még. :-DDD A takarólemez oldalát kellett levágni jobb hátul. Nem észrevehető. A kartergáz elvezető gumicső nem tudtuk elvinni csak ott. De ezt nem lehet látni. Lehet megoldjátok ezt vágás nélkül."



2
878
Fórum
Friss topicok
- Tonale
- Coffee - Minden ami kávé
- Giulia
- Forma-1
- Zenebutik
- Csevegés (Á la Alfa Rom...
- Spider
- Filmek
- Oldtimer, youngtimer
- Retrovízió - A '70-es, ...
Tagok
Új tagjaink
- Kaccsa
- ramirez001
- “ Kevin “
- Rókus
- benebp
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
