- Típus:156 1.6
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1998
- Színe:Matt fehér - fekete tető
A szelepfedelet kellett cserélni, mivel a bal első csavarnál el volt repedve. Nem bíztam a ragasztóban.
Szelepfedél, burkolattal (16eFt)
Munkadíj 3eFt
Idézet panza oldaláról. Leírva a csere folyamatát:
":-D Kellett nekem gumicső a kartergáz elvezetéshez. Ez volt még plusz 800 Ft körül. Az új fedélbe két helyen megy be ez a cső. A régibe meg a kettő cső egy helyre megy be. Emiatt kellett venni egy ilyen gumicsövet. Meg, ami még nem pászolt az a trafósor. Az újba a csavar helye középen nem süllyesztett és emiatt a trafósor nem megy be. Na itt a trafósor közepén flexeltünk egy négyzetet. :-))) Meg, ha jól emlékszem egy csavar nem lett betéve, mert a trafósoron ott nem volt lyuk. Szerintem ennyi. Jah megy a tömítés is peremes volt, de azt is beletettük. Szóval nem sok koplikáció volt. :-D Ja még. :-DDD A takarólemez oldalát kellett levágni jobb hátul. Nem észrevehető. A kartergáz elvezető gumicső nem tudtuk elvinni csak ott. De ezt nem lehet látni. Lehet megoldjátok ezt vágás nélkül."
0
204
Fórum
Friss topicok
- Filmek
- 4C
- Virtuális Romeo
- Belül is érezzük jól ma...
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Alfa történelem, híres ...
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Alfa reklám
- Oldtimer, youngtimer
- Giulia