- Típus:156 1.6
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1998
- Színe:Matt fehér - fekete tető
Suliból hazajövet kopogó hang. Kb 80nal mentem negyedikben. Amikor félreálltam, akkor villant ki az olajpilácsoló.
állt ott két napig (30 kmre tőlem, tesóm apósánál) hazavontatás, szerelő.
A szerelő cserélt vezérlésmódosítót, főtengelycsapágyakat, persze olajat is, önindítót meg szerintem ekkor volt benne a bal hátsó kilincs cseréje is (4500)(mindegy). Megcsináltam. Azt kamuzta felmelegítették a motort. Ja! Elhoztam tök szép hang meg ilyenek. Örültem, mint majom...mire hazaértem vele félúton már meleg motornál jött a csodálatos kopogás előlről. Hát mi lenne, ami előjön egy liter olajnál? Hát a főtengely. Azt a szerelő nem köszörülte meg. Minek??? Nem lehet!? Mert eltörik stb duma. Járkáltam utána, de megölt már az ideg. Azt hittem megverem. Ez kb 115ezer volt, alkatrészekkel és munkadíjjal együtt.
Másik szerelő, kinevette az előzőt. :-) Nem vicces, de nevettem. :-D
Megcsinálta. Főtengely köszörülés, ismét új csapágysor, új olaj. Főtengely szimering, munkadíj....ez is kb ugyanannyi, mint fent. 115000 Ebbe még benne volt a kuplung tárcsa cseréje is.
Itt elhoztam olajcsöpögéssel, de örültem neki, hogy használhatom. Nem foglalkoztam vele. Ebből lett a szelepfedél repedés.
Hazafele 3x állt le valamiért a jármű. Azt mondta a szerelő kevés a benzin. :-O :-) Nem. Diagnosztika. Fordulatszám érzékelő panel kontakthibája. Csere. 35ezer.
2 hónapot állt a kocsi.
Az olajat rendszeresen néztem, mert mindenki ezt ajánlotta. Csak mindig fel volt kenődve és nem mertem ráönteni, nehogy több legyen. Megtanultam jobban odafigyelni.
Konzol izzók cserélve. :-)