Tagok >> V.Tomi.145-146 đ >> 146 2.0 TD >> Blog
- TĂpus:146 2.0 TD
Mindent errĆl a tĂpusrĂłl
Tagok, akik birtokoljĂĄk a tĂpust - ĂvjĂĄrat:1996
- SzĂne:KĂ©k
A stabilizĂĄtor kĂ©t belsĆ szilentjei Ășgy tƱnt hogy mĂĄr nem az igazi, Ășgy hogy neki ĂĄlltam a cserĂ©nek.
Nem volt egy könnyƱ feladat, pedig a kĂ©t kĂ©t csavar ami alulrĂłl fogja, könnyen kiszerelhetĆ volt, de viszont a kiszedĂ©se utĂĄn sem mozdult semmi, gondolvĂĄn lehet össze van kicsit rohadva.
Dorni és kalapåcs, håtha megindul, de semmi.
Akkor le oldottam a stabilizĂĄtor kĂ©t vĂ©gĂ©t a lengĆkarrĂłl is, aztĂĄn Ășgy mĂĄr mozgott, de a felsĆ Ă©s az alsĂł fĂ©m tartĂł a szilentel egyben.
Sok jĂĄtszĂĄs utĂĄn, miutĂĄn lent voltak a elsĆ kerekek, hidegvĂĄgĂł + nagy kalapĂĄcs segĂtsĂ©gĂ©vel szĂ©t tudtam nyitni hogy ki vegyem a szilentet. (addig vissza lett kapatva mind a nĂ©gy csavar)
Az oka hogy egy fĂ©m persely van benne, amitĆl nem tudtam szĂ©tszedni. Most mĂĄr ezt is tudom :)
KicserĂ©ltem a szilentet mind kĂ©t oldal, de alig hozzĂĄ fĂ©rhetĆ rĂ©sz ez, aztĂĄn jött az összerakĂĄsa.
Az sem volt semmi, mivel a csavarok be tekerése sem egyszerƱ, hogy a helyén legyen minden , olyan kicsi a hely a tƱzfal és a kormånymƱ között , de ez még elmegy.
Amikor meg kellett hĂșzni a csavarokat akkor jött az igazi szĂvĂĄs, mivel a fĂ©m perselyeket pontosan ugyan oda kellett vissza rakni hogy össze pattanjon a felsĆ Ă©s alsĂł rĂ©sze, de ott nem olyan egyszerƱ mozgatni fĂ©lig meddig betekert csavarokkal, mivel az is szorĂt mĂĄr, Ășgy hogy pajszer segĂtsĂ©gĂ©vel amennyire oda lehetett fĂ©rni, a helyĂ©re igazgatni.
VĂ©gĂŒl össze ĂĄllt a kĂ©p, de ha legközelebb csinĂĄlnĂĄm kell bĂĄrmelyik autĂłn, akkor mĂĄr le köszörĂŒlnĂ©m rĂłla a fĂ©m perselyeket, mert nagyon meg nehezĂti az egĂ©sz dolgot.




