Mutasd

>> Szerviz2019-08-25

MĂĄr rĂ©gĂłta elfolyt a fĂ©k folyadĂ©k, de csak akkor ha nem volt hasznĂĄlatban az autĂł. Egyszer keresgĂ©ltem is hogy hol ereszthet, de nem volt nyoma sehol. Most szintĂșgy elengedte, de mindig csak egy bizonyos szintig ĂŒrĂŒlt le a tartĂĄly.
Mivel a tartĂĄlyban fentebbrƑl tĂĄplĂĄlja a kuplung rĂ©szĂ©t a fĂ©k olaj mint maga a fĂ©ket, ezĂ©rt csak is a kuplungra lehetett gyanakodni.
Most legutĂłbb is szerelĂ©s közben, mĂĄr lĂĄttam hogy a kĂ©zifĂ©k lĂĄmpa nem aludt ki, tudtam hogy megint elengedte. Úgy voltam majd kĂ©sƑbb utĂĄn töltöm, de amikor nyitottam le a biztosĂ­tĂ©k tĂĄblĂĄt, ahhoz be kellett nyomni a kuplung pedĂĄlt hogy teljesen le lehessen nyitni. Akkor mĂ©g egybƑl nem, de kĂ©sƑbb feltƱnt hogy az bent is maradt, Ă©s csak segĂ­tĂ©ssel jött vissza, amit mĂĄr a rugĂł vĂ©gzett.
Kivettem az aksi tartĂłt hĂĄtha felbukkan a hiba, meg hĂĄt amĂșgy is ha nem, ki kell lĂ©gtelenĂ­teni, de vĂ©gre meglett a ludas, mert nyoma is volt, a vĂĄltĂłn lĂ©vƑ kuplung munkahenger volt a hibĂĄs.
MĂ©g a mĂșltkorokban hoztam egy bontott munkahengert, az kerĂŒlt bele, remĂ©lem sokĂĄig jĂł lesz.

BekötĂ©sre kerĂŒlt a klĂ­mĂĄhoz kapcsolĂłdĂłan a hƑfok szabĂĄlyzĂł relĂ©, ami 5°C alatt kikapcsol, Ă©s 15°C felett vissza kapcsol. Ennek eredetileg a fehĂ©r csati ellenkezƑ darabja vinnĂ© tovĂĄbb a kompresszorhoz, de mivel nekem ilyenem nincsen, ezĂ©rt a pozitĂ­v kĂĄbelre forrasztĂłttam egy mĂĄsik kĂĄbelt, ami megy bele a hƑfok szabĂĄlyzĂł relĂ©be, Ă©s onnan ki a motortĂ©rbe, ahol lesz egy sima relĂ©, Ă©s Ă­gy kapcsolja ki-be a kompresszort.

Az ĂŒlĂ©sfƱtĂ©s kĂĄbelek is bent vannak, mĂĄr csak rĂĄ kell dugni a csatlakozĂłt ha bent lesznek a fƱtƑ lapok az ĂŒlĂ©sben.

És vĂ©gĂŒl, a mƱszerfal tetejĂ©n, a szĂ©lvĂ©dƑre fĂșjĂł mƱanyag elem kis lĂĄba el volt mĂĄr egy ideje törve. Ez kĂ©t verziĂłban lĂ©tezett, a sima mƱanyag tĂŒskĂ©s, Ă©s a fĂ©m. Nekem mƱanyag volt, de ki pattintottam belƑle Ă©s egy törött, de fĂ©m tĂŒskĂ©s verziĂłbĂłl ĂĄtraktam bele a kis tĂŒskĂ©t. MĂĄr csak vissza kell tenni a helyĂ©re..