Ma megrendeltem új pacskerjaimat.
...
...
ennyi
...
...
No jó. Egy 16"-os Replica GTA felni lesz a drágámon. Nézegettem 17"-ost is, de az nagyon peres lett volna a magyar utakra. Így a 16"-os felnire voksoltam. A jelenlegi kicsit leharcolt felnik maradnak téligumisnak.
No tegnap elvittem a vasat kipufogó szervízbe. Nem volt lyukas, így nagy kő esett le a szívemről, gondoltam olcsó lesz meghúzni egy csavart. F@szt! A hapsi egy csavar meghúzásáért elkért 1000Ft-ot. Lehet, hogy én vagyok rosszul összerakva, de úgy gondoltam, hogy ezért nem fog lóvét elkérni, de én akkor is adok neki egy 500-ast és akkor vittem volna hozzá legközelebb is, így, hogy azonnal rávágta kérdésemre "egy ezres" így engem többet nem lát. Viszem máshova. Jah és azt mondta Rómeóra, hogy "környezeti ártalom". Természetesen ez is azt a hitet erősítette bennem, hogy többet nem hozom ide.
Tegnap felfedeztem, hogy kilyukadt a kipuffogóm. Nem örülk neki, de ez van. Holnap megy a kipuffogóshoz hegesztésre. Olyan hangom van mintha legalábbis traktorral közlekednék. Na most tényleg mindenki megfordul nekem az utcán, hoyg "Ki ez az őrült?!" Pedig ritkán szálguldozok.
2009. 07. 23-án vásároltam a kicsikét és ami ilyenkor kötelező azoknak neki is álltam. Olajcsere? Pipa. (Selenia 20K ALFA ROMEO 10W-40) Olajszűrő? Pipa. Kicsit csörgött a katalizátor, úgyhogy "meggyógyítottuk". A silentek kicsit nyekeregnek, ezért megemeltük és kapott szilikont... ... nem segített. Szét kell majd szedni és úgy megcsinálni, ha így sem megy akkor csere. Ezek eddig filléres dolgok voltak, az olajat leszámítva. (olaj:11090, olajszűrő:1190, a többit ingyé csinátuk a haverokkal) Volt még gond a műszerfallal, hol mutatta a sebességem, hol nem, hol volt fordulatszámmérő, hol nem. Ez azért bosszantó hiba => szervíz. Találtam egy jónak tűnő autóelektronikai szervít. (Utánajártam és érdeklődtem, nem adom oda akárkinek a kicsikét) Végül el is vittem a Bubuvill-be, ahol egy napot töltött, végül teljesen gyógyultan távoztunk. Teljes kábelezés csere volt, mert ami rossz volt az evidens, hogy csere, ami meg rosszul nézett ki, az meg rossz lesz, úgyhogy az is csere. Az egész pontosan 18500Ft-omat emésztette fel, de most jó, ergó megérte.
Ami még hátra van.
Le kell cserélni a vezérműszíjat, a feszítőgörgőt és minden odavalót. Erre azért van szükség, mert nincs szervíkönyve a drágának és így nem merem bevállalni, hogy "Ejj ráérünk arra még!". Csere és pont. Ha ez megvan akkor már csak csinosítgatnom kell, az amúgy is jóképű Rómeót.