Kicseréltem az izzókat, amiket Marektól rendeltem, de nem igazán vagyok megelégedve vele. Xenon kellene bele, de az olcsóbbik illegális, az eredeti pedig bontottan is 100k felett van..
Ma ki lettek cserélve az első ablaktörlők, mert már nagyon untam, hogy hangossan törőlnek. Mindezt megúsztam elég olcsón hála érte Haro-nak! :)
Már lassan egy hónapja keresgettem hátsó lámpát pontosabban ilyet, de sehol sem találtam, míg sok-sok telefon után ráakadtam egyre a Devil Tuningnál. Ők azt írták, hogy már senki sem gyárt ilyet, mindenhol kamu, aki azt ígéri, hogy januárban lesz, de nekik van még egy de drágábban. Persze hülye nem vagyok, tudtam hogy át akarnak b@szni, de mondom legyen, egyszer élünk legalább nem kell várnom rá január végéig. Kb 2 hete meg is jött a csomag, csakhogy KURVÁRA nem az a lámpa volt benne, pontosabban UGYAN AZ ami jelenleg bent van nekem is és amitől már hányinger kerülget. Oké. Felhívtam őket 2-es pulzussal, ami lássuk be, elég nehéz ilyenkor, hogy mégis mi a jó mamájának lábgombás körmét képzelnek, hogy kifizetem az ár 1,5szeresét és mégis szart küldenek.. Erre a srác, igen hibáztunk, januárban lesz, persze ennyiért.
Tanulság: DEVIL TUNINGTÓL SOHA DE SOHA NE RENDELJEN SENKI SEMMIT!
Ma elszállt az ülésfűtés gombja, ezt gyorsan orvosoltuk is. Köszi Marek
Ma végre kiderült, hogy mi volt a váltó "baja". Kevés volt az olaj, ezért volt, hogy nem mindig vette a fokozatokat. Ezt a problémát orvosultuk, mindjárt kapott 2 deci Tutela CS Speed-et. Ha már ott jártunk, mindjárt megtanították újra váltani:)
Ma GT-nek köszönhetően felkerültek a carbon hatású emblémák. Elég korrekt :)
Ledek vették át a régi hétköznapi égők helyét, hogy segítség a rendőrbácsikat.
Ma kicsit megkésve, de jobb később mint soha, lecseréltük az olajat + szűrőket. A gyári tűdőbajos helyét, egy K&N sportlégszűrő vette át. Az olaj természetesen Selenia 10w40.
KM: 91.530
Mai nap sikerült a nevemre írnom az autót. Nem volt egyszerű, innen is üdvözlöm az okmányirodában ülő izzadtseggű, szőrőstalpú frodónak az anyukáját.. Ezekután cserélve lett:
- Komplett vezérlés (Dayco)
- Fékolaj (Ferodo)
- Téliesítés (Téli felni, fagyálló ablakmosó, gumiszőnyeg)
KM: 91.162
És eljött az idő hosszas keresgélés után megtaláltam Őt! A történet kicsit kacifántos, de megpróbálom érthetően leíríni.
Szóval, nekem előtte egy Fiat Stilom volt, amit 2 hét alatt sikerült eladnom, bazi nagy szerencsével. Hosszas keresgélés után használtautón, megláttam, őt, beszéltem a tulajjal többször is, és közölte velem, hogy több érdeklődő is van, ha komolyak a szándékaim rakjak foglalót. Mivel még az én autómat nem vitték el, és kezdtem pánikolni, hogy elviszik a kiszemelt prédát, ezért kicsit felpörgettem az eseményeket. Az autót Székesfehérváriak nézték ki, és az Alfa pedig Dabasnál volt. Szóltam az egyik ismerősömnek, hogy segítsen ebben a "kis" kirándulásban. 25.én reggel 7kor irány Székesfehérvár a Stiloval, hogy leadhassam ott, utánna irány Dabas. Mikor elindultunk Fehérvárról Dabasra kb. 10 percenként hívnom kellett a tulajt, hogy higgye el, hogy úton vagyok helyzet jelentést, időjárás jelentést (!) kellett adni neki, hogy elhiggye. Végül odaértünk és minden zökkenő mentessen ment. Utólag kiderült, hogy a másik komoly érdeklődő Garami Gábor volt. Amikor a Class FM megy, mindig eszembe jut, hogy az "ő" autójában ülök :)
KM: 91.106