155 166666 ablakemelő ablakmosó ablaktörlő aerotwin ajtó akkumulátor alfa alfacity alfetta alkatrész alkatrészek alufelni autóvásárlás axiális állvány ápolás átiratás bak beállítás benzincső ber-do bitumen bőr bőrülés bosch brembo csapágy csukló ékszíj eladva eredetvizsga érzékelő esküvő et fehér fék felni féltengely felújítás fényezés ferodo festés feszítőgörgő foncsor főtengely füst fűtéscsap futómű futóműbeállítás gömbfej gt gtv gumi gurító gyertyacsere hiba hidraulika hőmérséklet hűtő index izzó jtd karbantartás kár kerék kilincs klímapanel kormány kormányszervó kormoran kuplung küszöb lambda lámpa lopás loudlink magneti-marelli megalight momo motorkitámasztó motortartó motortér műszaki nyaralás nyárigumi nyekergés olaj olajcsere önindító parabolatükör projektor rongálás selénia szélvédő szerviz szervócső szíjszakadás szíjtárcsa
>> SzervizAlfa GT 1.9 JTDm 16v Distinctive // 2012-11-07
Az indítás utáni nyivákolás erősödött, már az autó bemelegedtével sem múlt el mindíg.
Mit mondjak, elég szar volt pl a temető parkolójában forgolódni egy marha hangosan nyivákoló autóval...
Mindegy, magad uram, ha szolgád nincsen elvén nekiálltam.
A főtengely végi hosszbordás szíj tárcsa pályafutása ért véget.
A csere végülis nem volt nagy mutatvány, a legkényelmetlenebb része a szíj visszafűzése volt.
Érdekes, hogy az új Dayco tárcsa kissé különbözik a régitől, ennek pl tényleg hosszbordás a palástja, nem sima mint a réginek.
Update:
Nem kéne különböznie a palástoknak... Az én tárcsámról HIÁNYZOTT a bordázott külsőrésze, így üzemelt ki tudja mióta... :S
Ezúton is köszönöm Tentacle cartárs segítségét!
Online tag
4
Vendég4
645