Vétel után csak egy rettenetesen reccsenő lengőkart cseréltem. A többit Zé mester tanácsára mostanáig koptattam, hogy rendesen b@szódjanak el :)
Cserélve lett többek közt elöl a két alsó és a múltkor nem cserélt felső lengőkar, stabszilentek, ilyenolyan összekötők, féltengelycsillag; hátul szintén jópár dolog.
Most remélem egy darabig kuss lesz :)
Ja azon kissé meglepődtem, hogy a hátsó futóműben van műanyag alkatrész is, egy kis összekötő pálca személyében... :O
Szintén Zé. érdeme:
- új hátsó féktárcsák, betétek
- hátsó motortartó bak
Már nagyon kellett a bak, végre alapjáraton nem masszíroz az ülés, és induláskor nem remeg be a bódé :)
Zé. mester ma legózott egy kicsit az autóval:
- Vezérlés, vízpumpa, feszítők
- Olaj, szűrők, fagyálló
- Felső lengőkar
- Kipuff függesztő gumik
A hétvége szerelgetős volt:
- Kicseréltem az ajtók gumikédereit.
- a pedálgumikat (akkor most visszatekerhetek 100K-t az órában :P)
- csomagtartófedél teleszkópjait
- leszedtem az ajtókárpitokat, kinyomtam pár kisebb horpadást
- hajlítgattam az első ajtók zárjainak rudazatain, most nem kell tökig feltépni a kilincset, hogy nyisson
- állitottam az összes ajtózáron, most lágyan csukódnak, kívülről meg faszán egyvonalban vannak
- fujkáltam WD40el, most nem nyikorog semmi
Elszántam magam a kisebb nagyobb fényezési hibák kijavitására, a héten megy a cucc Kriszhez.
- Hátsólökös leszedve
- elsőlökös leszedve
- küszöbök leszedve
Kb ez az a fordulópont, hogy vagy rendbevágom, vagy elbontom :))
A jó hír, hogy egy gram razsda sincs :)
Hiába, 2003-ig olaszhonban lakott...
3
601