Mutasd

>> Szerviz2009-10-06

...az úgy volt, hogy tavaly (2008) szeptemberében bekerültek az új felső lengőkarok a Pátkay futóműszervíz segítségével. (Igen erősen lehúztak, viszont cserébe csak későbbre vállalták el, ami miatt nem volt őszinte a mosolyom... Szóval nem fogok többször kizarándokolni hozzájuk a város másik felére, ezt elérték.)

Ocapok kerültek be (fehérvári forrásból), amik nem bizonyultak túl tartósnak. Az egyik gömbfejnek 1 év után olyan játéka volt, mint a gyári lengőkarnak kb. 140 ezerkm után. A kopogás felderítésében segítségemre voltak a dunaújvárosi srácok, főleg Géza cartárs és a Volán telep egy alkalmazottja. (A telepnek egyszer ajándékozok pár vödör meszet szocpolitilag.) Köszönet nekik.
Tehát az egyik lk-nek a gömbfeje, a másiknak a szilentje nem volt a helyzet magaslatán. Van ilyen. Mondjuk úgy udvariasan, hogy hétfői darabokat fogtam ki... Ezekután persze már nem volt ehhez a márkához bizadalmam, így gyárikat tetettem be. (Ráfizetéssel.) A Fehérvári Forrás (- a gyengébbek kedvéért Erhard alias Alba Autó- :) support tekintetében igen jól vizsgázott, természetesen megtartotta az "udvari beszállító" címet. :)
(Nincs udvarom, de ez most mellékes.) A lényeg, hogy eddig is náluk szereztem be sokmindent, eztán sem lesz másképpen. De azért tessékszíveslenni jó árakat mondani továbbra is. :)
Így kerültek be gyári lengőkarok a zokapok helyére. (Köszönet Csörinek a beépítésért. És a türelemért... De az egy másik post témája lesz.)