Az imént a 156 topicban a belsőlevegő-keringtetésről volt szó.
Ha ez nem működik, akkor vagy a flappantyú nem zár rendesen, vagy a motorja nem működik. (Leégett, kontakthiba vagy a vezérlő hibás.)
Az MK1-nél a motortér felől van a pollenszűrő. Ott ha kiveszed, akkor jól lehet látni az alatta lévő záróflappantyút. Ez "torlaszolja el" az utat ha belsőlevegő-keringtetésre kapcsolsz. (Ha ez a lapát szorul, akkor értelemszerűen nem működik rendesen a BLK.)
A flappantyúk helyzetét MES-sel és módosított KKL-kábellel lehet "kézzel is" változtatni.
Én a pollenszűrő berakásakor mindig körbe szoktam nyomni szilikonnal, mert mind a szűrő, mind a ház nyeklik-nyaklik. Valahogy nincs az az érzésem, hogy az a perem jól tömítene. Vagyis akkor nem a szűrőn keresztül szívja a levegőt, hanem mellette. (Egy pár mm-es résnek jóval kisebb az ellenállása, mint a papírbetétnek.)
Pollenszűrőnél, már csak légszűrőt utálok jobban cserélni. :)
0
631
Fórum
Friss topicok
- 4C
- Alfa reklám
- Oldtimer, youngtimer
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Giulia
- Spider
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Filmek
- Alfa történelem, híres ...
- Találkozások
Típusok
