2 200.000 236k 33 ac acpumpa aknamunka alapozás alapozva dughattyú dugó ééés egyéb előélet előtt elstartolt év féltengelycsavar-pótlás felújítás festés generál hajtókarcsapágy halad halála hűtés hüttő időnek karaván kész! kor küszöbén küszöbön láncreakció leállás műszaki nyugi ö olajcsere olajteknő szimm szimmetria szívműtét t-elosztó tartalékba tartógerenda tavasz tengelykapcsoló terelgetés új üregvédelem út utakon utánpótlás úttalan varratok vasfoga váltó váltó2 váltóolaj-csere viszontagságos
>> SzervizAlfa 33 1,4 - 1990 // 2008-02-05
A hajtókarcsapágy (KING) 3. "túl"méret volt, pedig STD volt cikkszám szerint. Újabb egy nap csúszás. Plusz a boltos inkább "benyelte" az árát, és visszaadta, de nem merte visszaküldeni a szakallmetalnak, holott egyértelmű, hogy gyári félrecsomagolás. Úgyhogy vettem egy másfélszeres árú AE-t. Eredetileg is azt akartam ugyan, de győzködtek, hogy a king az "király". Szóval vegyetek AE-t, ha így jártok.




Online tag
0
Vendég0
541
Fórum
Friss topicok
- Spider
- Giulia
- Alfa történelem, híres ...
- AlfaCity 2025 - július ...
- A Stellantis menedzsmen...
- Zenebutik
- Filmek
- 164-166
- Ugyanaz kicsiben
- Coffee - Minden ami kávé
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV