Nyitott ajtóval, és vakuval is látható az eredmény. Nem mondom hogy a világ legszebbje, de tartós lesz remélem, ha megfelelően lekezelem. Sajnos van viszont egy baloldali küszöb is. :) Az utolsó kép alapján nem tudom eldönteni ezt az oldalt is cseréljem -e, holnap megnézzük közelebbről, elég lesz -e csak egy folt vagy belevágunk. A jobboldali százszor rosszabb állapotban volt. Itt ez a rozsdás fekete lyuk, nem biztos hogy elég indok egy akkora melóra, mint a jobb oldal volt. Lássuk csak, költségek:
Perforált lemezek: 2400 HUF (eddig fele beépítve)
Pótküszöbök: 8600 HUF (eddig fele beépítve)
Zárszelvény: 1480 HUF (fele beépítve)
A megmaradt dolgokkal megvárom, amíg szükségeltetnek majd a vezetőoldalra.
Munkadíj baráti áron: 8000 HUF (még duplázódhat)
Ami megvolt már: alapozó, lemezek a sárvédőfoltozáshoz
Így összességében véve a jobb oldal 1200+4300+740+8000 = 14240 HUF-ba került.
Alapozva lesz hamarosan, fényezést halogatom majd, mert gyanítom nem lesz olcsó.
A fenti összeg kb. egyezik az átlagos havi ráköltésemmel az eddigiek folyamán, tehát nem rontja, nem is javítja az átlagot. De a küszöb remélem több évnek szól majd.
Tanulságok: Legjobb, ha magam csinálom a kényes részeket. Hegeszteni nem is nehéz, csak drága a szerkó. Ha mégsem magam csinálom, csak olyan autót szabad csináltatni amit az ember nem sajnál (az alfa nem tartozik ebbe a körbe). Egy javítás után sosem lesz olyan egy autó mint a gyári. Az elfogadható állapotot is véres verítékkel lehet megközelíteni. A kasztnisok hülyének nézik a megrendelőt, pedig ez fordítva lenne jogos. Aki korrekt munkavégzésről papol hülyeséggel támasztja alá és felesleges munkákat is kiszámlázna, függetlenül attól megcsinálná -e valójában. A részeges szakember olcsón, elfogadhatóan, de lassan dolgozik.
Dohányosok a munkaidejük felét nem munkával töltik. A karosszérialakatosok nem autószerelők, és általában nem is közelítik meg a szintjüket, ha mégis, ennek tudatában drágán dolgoznak. "Nagy" cég, mint pl. a bocskay veszprémben, nagy összegért (80e Ft) semmivel nem végez korrektebb munkát, mint bárki a feléért, csak azért magasabbak az árai, mert minőséget biztosít, környezetet véd, speciális szerszámokat használ. A szakemberek szerint az nem is szakember, akire nem kell egy hetet várni. Csak én vagyok akkora barom, hogy egy javítást azonnal elvégzek, ha lehetséges (igaz ez számítógépes terület). Magyarországon kevés a karosszérialakatos, vagy ügyesen rejtőznek.
2 200.000 236k 33 ac acpumpa aknamunka alapozás alapozva dughattyú dugó ééés egyéb előélet előtt elstartolt év féltengelycsavar-pótlás felújítás festés generál hajtókarcsapágy halad halála hűtés hüttő időnek karaván kész! kor küszöbén küszöbön láncreakció leállás műszaki nyugi ö olajcsere olajteknő szimm szimmetria szívműtét t-elosztó tartalékba tartógerenda tavasz tengelykapcsoló terelgetés új üregvédelem út utakon utánpótlás úttalan varratok vasfoga váltó váltó2 váltóolaj-csere viszontagságos
>> SzervizAlfa 33 1,4 - 1990 // 2007-09-07