A túlméretes olajcsavar miatt már több periódus óta csak én cserélhettem az olajat, tehát érett már a csere. Egy faverem-keretre felült a kipufogó áhidalója, ami felnyomta a teknőt, így az megrepedt a hajlatban. Az fehérvári Metronál lévő benzinkút sávjában valami aknafedélen zökkent a futómű, az eredmény szinte folyó olaj.
Hosszas vadászat után lett egy repedetlen teknő, így ismét járóképes. Az ünnepi alkalomból hűtővízcső-csere is befigyelt.
Bennmaradt a pedál, főhengercsere.
Közepes utak állandósulása miatt minden gumibak közel egyszerre felmondta a szolgálatot. Így megújultak a felfüggesztések, a bakokat némileg megtámogatva bilincsekkel is.
Továbbá igen rusnya hangot adott már ki a jobboldali féltengely-csukló is, így csere történt.
Keletkezett néminemű folytonosság- és anyaghiány, Frédi-Béni talyigaszerűségileg.
Hátsó fékmunkahenger, talpas gömbfej, munkadíj, vizsga, új forgalmi kikérése.
Torjay Lacitól rendeltem dobot, egy kedves cartárs pedig elhozta Alfacity napján a környékre. Nekiálltam egyedül és le is tudtam cserélni, de sajnos átalakításra szorult, ezért kénytelen voltam profihoz vinni, ha nem akarom kivágni a hátfalat, ami csúnya megoldás lett volna részemről. Így viszont annyiban állt meg, mintha boltban vettem volna, igaz ott nem nagyon kapható már.