A túlméretes olajcsavar miatt már több periódus óta csak én cserélhettem az olajat, tehát érett már a csere. Egy faverem-keretre felült a kipufogó áhidalója, ami felnyomta a teknőt, így az megrepedt a hajlatban. Az fehérvári Metronál lévő benzinkút sávjában valami aknafedélen zökkent a futómű, az eredmény szinte folyó olaj.
Hosszas vadászat után lett egy repedetlen teknő, így ismét  járóképes. Az ünnepi alkalomból hűtővízcső-csere is befigyelt.
Bennmaradt a pedál, főhengercsere.
Közepes utak állandósulása miatt minden gumibak közel egyszerre felmondta a szolgálatot. Így megújultak a felfüggesztések, a bakokat némileg megtámogatva bilincsekkel is.
Továbbá igen rusnya hangot adott már ki a jobboldali féltengely-csukló is, így csere történt.
Keletkezett néminemű folytonosság- és anyaghiány, Frédi-Béni talyigaszerűségileg.


Hátsó fékmunkahenger, talpas gömbfej, munkadíj, vizsga, új forgalmi kikérése.
Torjay Lacitól rendeltem dobot, egy kedves cartárs pedig elhozta Alfacity napján a környékre. Nekiálltam egyedül és le is tudtam cserélni, de sajnos átalakításra szorult, ezért kénytelen voltam profihoz vinni, ha nem akarom kivágni a hátfalat, ami csúnya megoldás lett volna részemről. Így viszont annyiban állt meg, mintha boltban vettem volna, igaz ott nem nagyon kapható már.
1
412
Fórum
Friss topicok
- Giulia
 - Stelvio
 - Coffee - Minden ami kávé
 - Ugyanaz kicsiben
 - Együnk-igyunk, amíg teh...
 - 159
 - Oldtimer, youngtimer
 - 155
 - Forma-1
 - Filmek
 
Tagok
Új tagjaink
- ramirez001
 - “ Kevin “
 - Rókus
 - benebp
 - Gyuszkó 159
 - Olxander
 - UTPcableman
 - rajkailaszlo
 - Tamas.F.Lamas
 - Filip05
 




























