Egyszer csak nem emelt fel teljesen. Vajon miért? ? :)
Alexandro Cartársnak hála, ismét működőképes. Sőt, közben a motorház is kapott tömítést, illetve a bal első klédert is kicseréltem a csomagtéré pedig felfrissült a régi darabjaiból.
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000087/0000087140t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000087/0000087141t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000087/0000087142t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000087/0000087143t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000087/0000087144t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000087/0000087145t.jpg)
11 darab féltengelycsavar lecserélve, fel-le légkulccsal, nem csoda, ha elnyalta a fejét...
Csavarok 6200, Munkadíj 5100. Közben aláláttam, minimális alvázvédőpótlás lesz szükséges a nyúlványoknál és hátul.
Megfelelő szerelő és többhetes türelem híján az Autóklubra bíztam a kuplungcserét az öreg ezüstsárkányban. Egész gyorsan elkészült, ahhoz képest és annak ellenére, hogy időközben kiderült, hogy a lendkereket is szabályozni kell. Egy helyi lakatosműhelyben ezt villámgyorsan megoldották, így 5+1 munkaórával nagyrészt meg is oldódott az ügy. Leszámítva, hogy a féltengelynél a csavarok fejét elnyalta a szerszám, több is cserés, így még lesz egy kör, amikor azokat pótolni és normálisan meghúzni is szükséges.
Addig is hazagurultam vele a lakhelyére, hogy majd visszaviszem csavarokkal, de két hengernél több nem nagyon járt. Ráadásul másnap reggel, mikor kerestem volna ennek okát, észrevettem, hogy a jobb első fék elköpte magát, nem tudom mi az oka, bár a kuplungcsere okán nem logikátlan, főleg ha nem is engedtek le folyadékot. Végül hosszabb kutatás és fórumozást követően helyreállt a gyújtási sorrend. A fékfolyadék szivárgása is abbamaradt, helyette a hűtővizet szórta egy felső könyökön keletkezett lyukon át, mint egy szökőkút. Egyelőre tömítőt kapott, ami megállította, illetve egy (sima fűtéshez való) réz könyök várja akcióbalépését. Ezzel nem sietek, mivel használni a féltengelynél 5 csavarral, épphogy meghúzva a 6 helyett, nem igazán ildomos, talán nem is biztonságos.
Kuplungszett:38e, Munkadíj 40 e, Anyag: 3e, Beszabályozás:5e.
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000084/0000084425t.jpg)
Műszaki: 65e
Olaj + szűrők 15e
Szórakozás (jeladó) 4e
Váltóolajcsere, úszószint beállítás, kirándulások és hopp, máris megvan a 200e.
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000074/0000074951t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000074/0000074952t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000074/0000074953t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000074/0000074954t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000074/0000074955t.jpg)
Műszakira: lengőkarok, fékmunkahengerek, fékpofák, gumiharangok 70
Csak úgy: gyertyakészletek, akksi, lambdaszonda 76
Vezérműszíj, görgők, olaj (Selénia 20k) olajszűrő, levegőszűrő cseréje 215755 kmóraállásnál. A jobboldali ajtózár is könnyebben jár kicsit. Viszont a hidegen rángatás sajnos visszatért.