Tagok >> Imyx >> 156 2.0 JTS Selespeed SW Distinctive >> Blog
- Típus:156 2.0 JTS Selespeed SW Distinctive
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2003
- Színe:Fekete metál
Examiner-es átvizsgálás, futómű, teljesen átnézve az autó.
Hibák a motornál: időnként a motor teljesen leáll, nehezen indul újra, leesik a fordulat, alapjárat ingadozik, a következő hibák lettek tárolva:
- fojtószelep rugó
- lambda szonda
- fordulatszám mérő jeladó
A váltónál is volt két hiba, azokra már nem emlékszem. A lényeg, folyik a Selespeed olaj még mindig, nagy valószínűséggel a nagynyomású cső elengedi az olajat, repedezett. Újra kell roppantani, vagy cserélni. Majd Januárban, most az Ünnepek miatt eléggé halott minden. És várok, hogy tisztuljon le, mi a gubanc a motornál is, először a váltót kell lezongorázni, mert igencsak hatással van a motorra is. Bár nem igazán érti senki sem, csökken a Selespeed tartályban az olajszint, leáll a motor, villog a Selespeed egység visszajelzője, a motor nem indul újra. (Vagy ha újraindul, csak 2. fokozatig enged felváltani, és 2000-ig pörög csak a motor, és nincs erő a motorban) . Selespeed tartályban ilyenkor az olajszint nem éri el a minimumot sem - feltöltöm max.-ig, motor azonnal beindul, tökéletesen húz, lehet váltani 5-ig minden ok. Várok, és próbálom megérteni a jelenséget. De bízom benne, ha az olajfolyás ok, utána már a motor sem fog leállni. Csak nem értem, mi az összefüggés a kettő közt.. egyelőre nem érti senki..