Mutasd

>> Szerviz2013-07-10

1.) Újabb szöszölés, vásárolgatás a vas számára. Új alsó motorvédő burkolat (német). Ez már okosabb verzió, gyárilag kivágták a katalizátor miatt, ugyanis az előzőnél nem volt kivágva (értsd: a katalizátor körül) és baromira büdös volt, - az olvadt műanyag miatt.. :)) egyszerűen nem bírta a katalizátor által termelt hőmennyiséget, ( ~ 600 fok?) Féltem, hogy kigyullad.. hosszabb távokon nem volt probléma, mert a menetszél hűtötte, de városban igencsak perzselte :), a vége fele már megroggyant az egész, középen megzuhant, persze, hogy lefele.., nem volt tartása, így a földön húztam magam alatt. Óriási horpadás keletkezett, még ilyet se láttam. De amíg rájöttem.. megviccelt, mert a motortérből éreztem az égett szagot.. átvizsgálás után bizonyossá vált számomra, hogy a motor térben minden rendben, utána kezdtem el gyanakodi a trepnire. Gyanúm beigazolódott.
Done!

2.) Gyári hangolt szívórendszer visszaállítása. Rájöttem, hogy NEM szabad piszkálni a JTS-t, nagyon nem tolerálja, a TS-el szemben, ott sose volt ilyen gondom... tehát mindent hagyjatok úgy, ahogy gyárilag van.. nálam a sport levegőszűrőt sem tűri, a Mann-nak sokkal jobban örül természetesen, sőt, utángyártottat sem szabad belerakni!!! Szívászaj csökkentő is visszarakva, kell oda, sajnos, sose gondoltam volna, hogy vissza kell rakni..
Cserélve lett a jobb oldali axiális csukló is, más egyéb hibát nem találtak a szerelők a futóműben, a full futómű felújítás óta (1,5 év, 16000 km) budapesti utakon ez a tényállás, szerintem idáig nem rossz, figyelembe véve az ültetést, kerekeket.
Ez után lézeres futóműállítás, minden gond nélkül, itt nem számít, mennyire van ültetve az autó.., tehát értenek hozzá.
Vásároltam fekete metál színban javító stiftet, néhány apróbb karc eltüntetve a kerekeken, majd folytatom a küszöbökön, az ajtó ki-be nyitás miatt sajnos néhány apróbb felületen lepattant a fényezés.
Km: Kb. 192.000