Tagok >> Kn[.]xX >> 156 16V 1.8 TwinSpark >> Blog
- Típus:156 16V 1.8 TwinSpark
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1999
- Színe:grigio chiaro met. 612/A (ezüst
Kerékcsere-centírozás (1130) Norauto
Fagyállómérés (-28fok) (a tavalyi -7 helyett:)
Futómű átvizsgálás
eredménye:
-első alsó külső lengőkar szilent gumi lyukas (tehát ez kopog, nem a stab. pálca..)
-első kormánymű gumiharang lyukas (ez is mitől..?)
-hátsó stabilizátor rúd gumi csere (erről sajnos tudok már egy ideje..)
-hátsó hossz lengőkar első szilent csere (nem igazán feszes már.. sőt!. tehát ezért mászkál el kanyokban..)
-bal hátsó fék enyhén befog (talán ez okozhatja a nem túl erős kéziféket is.. és hogy piros lámpához gurulásnál minden kerékfordulásnál van egy halk nyikkanás..)
-ha ezek elkészülnek, végül szükséges lesz egy első-hátsó futómű állítás is
árajánlat (hátsó hossz lengőkar első szilentek nélkül): 62.757Ft (anyag+munkadíj)
Idén a Goodyear Eagle F1 Asymmetric 225/45 R17-es gumikkal 9.448km-t tettem meg. A gumikban összesen: 14.367km van. Valószínűleg jövőre már szivagyerek autóját fogják díszíteni. Nekem pedig már beszerzés alatt a 4 új Eagle F1 Asymmetric 215/45 R17.
km óra állás: 192.340km
[Költségeim: nyári kerekek lecserélése 1580, kiegyensúlyozás 4400] (most is pont annyiba került, mint áprilisban a nyári kerékre váltás:)