Tagok >> Kn[.]xX >> 156 16V 1.8 TwinSpark >> Blog
- Típus:156 16V 1.8 TwinSpark
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1999
- Színe:grigio chiaro met. 612/A (ezüst
A hónap elején eljött a várva várt nap (0602), amikor visszakerült a Cadamuro-GTA első lökhárító az autóra, több mint két és fél év kihagyás után (2011.10.08-án cseréltem le). Akna híján a műveletet Ignácnál (fényező) végeztem el, mivel a lökhárító raktározását is nála oldottam meg. A cserét most is egyedül sikerült véghezvinni, ugyanis a le- és felszerelésben már szereztem némi gyakorlatot a műszaki vizsgáknak és a téli időjárásnak köszönhetően.. :) Tehát, minimum évente erre sor került, mióta megvan.
Az épp soron következő nyaralásunk előtt, kicsit rendbe akartam tenni a küszöb spoilert, mert elkezdett elég csúnyán kinézni már. Több helyen megrepedt rajta a festék és elkezdett elválni a kasznitól is. Egy karosszériatömítő szürke szilót vettem a rés eltüntetésére, mellyel az indulás előtti reggelen próbáltam megoldani a helyzetet. Hellyel-közzel az egyik oldalt sikerült is, de a kezelés még nem hozta a kívánt eredményt.. így ezt egy következő alkalomra kell halasztanom. Régóta tervezem a küszöb spoiler cseréjét, mert már kevésbé tetszik, mint annak idején és már az állapota sem az igazi, de a kiszemelt Cadamuro / GTA darabok, küszöb+posta+fényezés+felrakás költséggel is minimum 150eFt-os ráfordítással számolandók, így ezt mindig elhalasztottam.. De ami késik.. Viszont a rendszámot sikerült áttennem egy újabb adag kétoldalú ragasztóval. :)
Ezután már csak a nyaralásra koncentráltunk. Utunk a szomszédos Szlovéniába vezetett (0608-11), ahol ezelőtt még csak átutazóban voltunk, ezért most megnéztük közelebbről is. Bár volt olyan rész, amit kihagytam volna.. rögtön a második nap (0609) sikerült lehorzsolnom a két napja feltett első lökhárító bal oldalát, parkolóból kiállásnál egy beton tömbbel.. aminek eredményeképp újból le kell majd szednem, mert a középen lévő függőleges tartónál is megreccsent a festék, az alsó, fekete ’penge’ résszel együtt.. :\ Ezt leszámítva minden rendben volt az úton [dunakeszi-balatonfenyves (szabolcsék)-keszthely (múzeum)-lendva (spar)-HR-ptuj (hotel murat)-maribor (kirándulás)-ptuj-graz (schlossberg)-csákánydoroszló (pizza)-balatonkenese (pékség)-dunakeszi] Az összesen megtett 924 km alatt 7,5 l-es fogyasztást értünk el 100 km-enként, pedig ebből autópálya odafelé csak Mo.-on, csak Bfenyvesig, majd hazafelé meg Bkenesétől Bp-ig volt benne. Tehát nem sok.:)
Alkatrészek érkeztek (0620) Helembai Zolitól (viking30): jobb oldali külső kilincsek (első, hátsó), belső ajtórekeszekbe való gumilapok, mert a legutóbbi porszívózásnál elnyelt egyet a gép, kerékkulcs, a törött helyett, a hiányzó központosító a szettből, pótféklámpa, mert ugye kiégett belőle pár LED, legyen mivel pótolni / egy az egyben cserélni, csomagtérajtó zár körüli műanyag takaró elem és csavartakarói, stb. Amint lesz egy kis időm megint, ezeket ki kellene cserélni..
[Költségeim: ’raktározás’ 2349, sziló 910, kétoldalú ragasztó 1150, alkatrészek 4190 postával]







