Mutasd

>> Szerviz2008-06-26

A 102.000-es vezérműcsere óta 172.000-nél cseréltettem a vezérműszettet (70k!!!), vízpumpát, bal oldali felső lengőkar zsírzása megtörtént - nincs nyekkenés.
Klímakompresszor elkezdett csapkodni (ki-be kapcsolt), oka: mocsokkal és kosszal teli víz és klímahűtő, kitisztíttattam - ehhez szét kellett szedjék a teljes lökhárítót - elejét. Mint kiderült ha nem áramlik át rajtuk a levegő a hűtés marhára eltorzul, és biztonsági okok miatt - túlnyomástól 27Bar felett - lekapcsolja. Előtte a klímás tanácsa után klímakompresszor cserére gyanakodtam, de mint kiderült az előző évben akihez vittem klímáshoz baromi módon túltöltötte gázzal és ráadásként olajjal sem töltötte fel (ettől kisebb csapágyhangot ad ki, de nem észlelhető könnyen) - ez is csak ráadott arra, hogy rosszul működjön! Szóval soha többet mezei klímás! - ezt mindenkinek melegen ajánlom! :)

A tökéletes szervízért köszönet Szamosiéknak.

Megj: légkondis mestert is ők ajánlottak, nagyon korrekt volt az ügyintézés.

Olaj-csere, szűrők és társai még mindig 10ezrenként cserélődnek és szigorúan 5W40-es Seléniát.