Mutasd

>> Szerviz2019-11-05

venni kellett a török borzalom helyett új téli gumit, illetve fel kellett újíttatni a 17"-es szettet, mert lapokban vált le róla a szinter a sómarás miatt. ha már egyszer, akkor a QV egyéb elemein (tükör burkolat, pajzslécek) meglévő grafit színt kapja meg. elég dögös lett :-)
guminak a 240 lóhoz a Conti TS-t választottuk, egyelőre nagyon jó az autó, a ballonosabb kerék is jót tesz a budapesti utakon.
alul vannak a before > after képek

a reggeli hideg remegés nem a váltótól, hanem a fázó motortól van - át kell néznem az alapjárati vákuumcsöveket, de már mástól is az az infó jött, hogy a turbó reggel ilyen :-)

 
>> Szerviz2019-04-30

kapott új szoftvert a Uconnect, az MP3-kezelés jelentősen javult.
kapott új szoftvert a TCT váltó, reméljük, a reggeli rángatás megszűnik (a gyertya csere nem járt eredménnyel)

 
>> Szerviz2019-04-26

csak, hogy nyoma legyen és ne felejtsem el.

megvétel után, még éppen 100e alatt volt vezérlés + vízpumpa + olaj + minden szűrők.

kapott nyárra 2 db új 18"-as gumit, a téli 17"-es felniket viszont el kell vinni felújíttatni, mert szétmarta őket a só, és hámlanak. meg majd ősszel a török gumi helyett valami normálisat kell venni...

most 103e felé rángatott az alapjárat reggel hidegen. a gyertyákban olyan 50e van, elvileg 60e a gyári periódus, de Évi sokat dugózik városban, meg ez a motor érzékeny is erre, ma kapott új gyeryákat, meglátjuk, mennyit használ.