Azt hiszem abbe a címbe ma sokmindent bele lehetne magyarázni jelen környezetünkben:P Nem is teljesen értem miért szivatom magam buszozással:D
Már a gyerek egyik osztálytársának faterja is felajánlotta, hogy elvisz reggel céges verdával. De mondtam neki testet és lelket is edzeni kell:D:D:D
Amikor a vételi szándék megfogalmazódott a fejemben és véglegesedett, egy kompromisszumot kötöttem magammal, hogy nem lesz napi rohangálós autó:)
De azt nem gondoltam, hogy ezt ilyen nehéz lesz betartani, úgy véltem hogy majd maga a tény hogy ott áll a garázsban már annyi örömmel tölt el hogy öröm lesz a biciklizés vagy a buszozás is a maradék napokon..
Ehhez képest:
Az első 5000km-ben elég sokat városoztam vel,e ennek köszönhetően a kezdeti 9-10L-es fogyasztás elkezdett a 12-13 felé vándorolni. Persze ebben benne van a tél, a téligumi.. és az hogy már használom is az erejét :D De még így is jó két hetet kitart általában egy tank benya, így gyakorlatilag mindegy, egy kollégámag idézném:
És mennyit fogyaszt? "Amennyit akar:) A összeset:)"
Normál használat mellett autópálya 150-180 között 10.5 L körül, asszony lábbal téli üzemmódban is inkább a 7 környéke:) Azt a nyári 5.7-es meg 6.5-ös értéket nem értem már hogy hogy lett... de kinek jó az? :D
Egy dologra nem számítottam, hogy ennyire nehéz lesz otthon hagyni, minden amit szerettem volna bejött. A szín, a forma a régi Alfás érzések, a közösség, adott:)
A gyerekek tövábbra is közfelkiáltással ugranak ha megtudják hogy megyünk:)
Élükön a legkisebbel, nem is értem ha ilyen autóval kezdi, milyet fog akarni majd magának?:D
Update: DE qvvára boldogít hogy ott áll a garázsban:) :D Alfa Amore! ;) most néztem meg :))))

Szintén egy életet meghatározó momentum, mikor elkészültem a 2010-es Alfacity beharangozó animációval:)
3 perc renderelt kisfilm, saját modellek és grafika, az akkori gépeken ez bravúrnak számított:) Most egy telefon 2-3x gyorsabb mint az a gép amin ezt rajzoltam:)
https://www.youtube.com/watch?v=YD2tQIdaNQU

A teljesség igénye nélkül, előre nem megszervezett szálláshelyekkel, elindultunk a 155-el, GPS és térkép nélkül, irány olaszország:D
Az első nap velencéig jutottunk, itt egy 1969-es utikönyv segítségével, de úgydöntöttünk mégis inkább veszünk egy papír alapú térképet:)
Ezek után a teljesség igénye nélkül: Velence, Ravenna, Rimini, Roma, Firenze, Maranello, Caorle
Örök élmény!
2009 Augusztus










Felújítva, készülünk a nagy talján körútra, kezdettől fogva volt egy szokása az autónak hogy melegen néha meg sem nyekkent, egyszerűen nem indított, de megsúgom ez ezután is maradt így tettük meg a 3000km-es körutat is:D És tudjátok mi volt. a megoldást? A váltónál egy régi kiiktatott titkos kapcsoló helyén egy összesodort kábel, ami az öndindító behúzó mágnesét tiltotta, ha megmelegedett a váltó nem megmozdult a kábel nem érintkezett, nem indult:D Ezért ha valahova megérkeztem addig nem állítottam le az autót amíg a végleges helyén nem parkolt:D:D:D Mikor még ezt nem tudtam, utána jó lett mindörökre:)
2009 Június





Újabb csodás nap, persze a Marklar elfüstölte a bejáratós motorját, 200km/h-nál hűtő lukadás miatt... és hasonlók, de így vagyunk mi normálisak, alfásan:D
2009 Április 18.





Egy újabb különleges nap, csodák négykeréken és az elengedhetetlen alfás közösség:)
2009 Április 4.








Sokat nem számított valamivel talán merevebb lett az autó, de legalább illegális és baromi jól néz ki:D
2009 Március

Vettem egy 2.5 V6 motort, őrizgettem évekig a garázsban aztán jó sok lommal egyszer túladtam rajta:)
És mennyire jól tettem, Piroska úgy volt jó ahogy az olasz mérnökök kitalálták:)
A klíma projekt ugyan ez, egy közel 20 éves autóba minek egy ilyen kényes extra?:D
Jó a 2.5 V6 nagyon alfa lett volna, csak akkor kell venni egy olyat és kész, nem mókolni:)
2008 november



Egy szombati napon a városban egyszer csak kigyulladt a töltés jelző lámpa, ékszíjak a helyén, de innen meg voltak számlálva kilómétereink, még hazaértem, de már a garázsban be sem indult a gép.
Mint kiderült az akku lett cellazárlatos, ez vitte magával a generátor dióda hídját is, de hazahozott:)
Saját kezűleg szereltem, kapott egy bontott ganerátort és gyíí:)
És terméeszetesen egy új akkut:D
2008.07.18.







