Mutasd

>> Esemény2023-07-06

Első telipakolt út.
Első "olaj nincs maxon" jelzés..
Első kültéren elszenvedett vihar.

Szépen sorjában: összepakolva láttam hogy bizony a csomagok meghaladják a csomagtartó ürtartalmát, és erre még érkeztek a csomagok szóval nincs mese, megy föl a box és lássuk mi lesz. És mi lett, elfértünk, pont ahogy tervezve lett, telipakoltuk, mindent is elvittünk.. sátor, kiskocsi, polyfoam, hűtőtáska, görgkorcsolya, gumikrokodil:D

A fogyasztás kb. jól alakult előtte egy intenzív városi dugózással együtt és 140-es pálya tempóval, 10.3 L/100 lett, ebben benne volt pár gyorsítás is:)))
Egyértelmű hogy megnöveli az autó légellenállását a box, nem is engedtem neki hogy 8-asban 2000 körül csettegjen, szépen dinamicban 2500-as fordulaton közlekedtünk:)
Ugrik 170-re kupakkal is:)

Megérkezve legalább be tudtam parkolni kerítésen belülre, de sajnos tető nem jutott neki, és egyik este jött is a vihar, kölcsönösen idegállapotba kerültünk Giuliával együtt:P
Ő giuliasága azzal próbált plusz törődést kiharcolni hogy mutatott nekem egy olaj kéne szimbólumot:P (mint kiderült a helyben járatás emelkedőn, a beparkolás stb. kapcsán mentette el ferdén a hibás értéket amit a vihar előtt bemutatott)

Innen duplán idegeskedtem hogy most akkor ez igaz, vagy mi legyen + itt fogja nekem elverni a jég szegény gépsárkányt...?
De végül egy közepes monszummal megúsztuk, és következő indítás és egy rövid karika során a manual szerinti vízszintes talajon olaj mérés után és azóta is már maxon van az olaj újra:)

Szóval helykínálat: elégszéges:) (családnál nincs olyan hogy elég:D)
Menettulajdonságok: Álom
Kinézet: pukkasztó:)

.. újabb kis karcokat fedeztem fel, de még bízok benne hogy csak bogár, aminek a nagját már leszedtem.. majd kiderül, update, bogár volt:)

- viszont új tudással lettem gazdagabb, van a benzines Giuliának nívópálcája:) igaz csak a karter oldalába belecsavarva, de létezik titkolt manuális módszer az olajszint megállapításár:)