Mutasd

>> Szerviz2015-07-21

Már csak a nagy IC és csövezés hiányzik a mechanikus oldalról, addig gondoltam kicserélem a fékcsöveket elöl. TRW-t vettem, de cserénél volt probléma, nem is kevés. A jobb oldalon is nehezen engedett meg, de a bal oldal már annyira össze volt gyógyulva, hogy sikerült eltörni a fém fékcsövet. Sebaj. Pár nappal később elmentem venni réz fékcsövet, amit aztán kézzel hajtogattam a helyére. Ezután végre felönthettem a tartály friss fékolajjal (Tutela Sport Extreme 5) és indulhatott a légtelenítés. A tartály csont száraz volt, így már felöntéskor sem számítottam semmi jóra, de ami utána következett, az elvárásaimat is felülmúlta. Nagyon nagy és hosszú szenvedés után sikerült légteleníteni a kuplung fő és munkahengerét, kb. másfél órát szenvedtünk, mire sikerült. A fékek gyorsan mentek, azok elég gyakran vannak nézegetve. Fék és kuplung már van, gázra reagál, de a turbo még nincs összekötve a motorral a kompresszor oldalon, így próbaútra legoptimálisabb esetben is csak hétvégén tudom vinni.