
Blog
Régóta árultam, azonban közös utunkat egy kihagyhatatlan csereajánlat okán fejeztük be. A legjobb, leginkább szeretett autóm volt. A folytatás egy másik legendás típus és sztori... Tovább »
Gyakorlatilag a nuvola megvétele óta állt fent a jelenség, hogy az üzemanyagszint-mérő az óraegységben nem mutatta a nafta szintjét - azaz igen, a gyújtás/beröffentést követően kb. fél percig, utána rohamos gyorsasággal fittyedt le a mutató zéró állásba, a csóróságjelző lámpa pedig már-már a retinám Tovább »
Nem élhetek G-szem nyifogás nélkül, erről már egy, a Jakab Records ( Andy és Zsunior ) által promótált, ám eddig kiadatlan zenei albumomon is tanúskodik az egyik ( igaz, még meg nem írt ) nóta címe. :P :) Zé.-nél cserélve lettek ( ezen IS ), kaptam ajiba egy pár használt, de az addig bent lévőknél Tovább »
Felni upgrade... A létező legszebb gyári kerék került fel rá újszerű téli gumikkal. Gyönyörű! Tovább »
Eddig bírták az első gumik. Laci barátomtól ( Varga Laci, a Fiat/Alfa bontós ) nagyon korrekt áron kaptam két nagyon jó állapotú használt Goodyear Eagle F1 típusút, fel is kerültek a felnikre. A szereltetés GabCsi-nál, a Méta Gumiszervizben esett meg. Tovább »
Autó adatlap
- Típus:166 3.0 V6 24V aut. Distinctive
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1999
- Színe:azzurro nuvola
- Jellemzők:
Magyarországi, '99-es hazai forgalomba helyezés - ezért nagyon nagy sansszal valós 165000 km. :) Van rajta orvosolni való, közel sincs olyan esztétikai állapotban mint a 2,5 volt. Műszakilag jobbnak tűnik, azért akad rajta bug. Az enteriőr egész jó állapotú - mondjuk inkább úgy, vannak ennél csúnyábbak is bőven. :) A fa kormány tetszik, a középkonzol kamufáját azonban kezeltetni fogom! A motor-váltó-fék szentháromság ragyogó állapotúak, ez a lényeg. Az előző gazdája 5 évig használta. - Extrák:
N A P F É N Y T E T Ő!!!!!! Végre!!!... Amúgy full. Gyári xenon, DSP-s zenebona, fekete bűrke, esőszenzor, stb. Nincs navi, és ülésmemória. - Egyéb:
Terveim szerint szebb lesz, mint most. Készülget, a külcsínnyel igazán nem is akarok kezdeni semmit, mert nem csúnya, sőt. Karambolmentes ez is (!), ragyogó állapotú az alja, jobb, mint az ezüsté volt. Az emelési pontok környéke is hibátlan.