![]() | ![]() |
Miután munkahelyet váltottam és a kocsival járok dolgozni így a km-rek is szaporodtak annyira, hogy május végén át fordult a kilóméterórám és most már 100.000 km feletti távolságot jelez!!
Mivel társasházban lakom és az udvarunk is közös így ma egy igen érdekeset tapasztaltam. A korábbiakban éjszakai autó tárolásra használt helyemet a kedves szomszédaim átmeneti szemét lerakónak nézték, és így most a kapualj alá szorultam a kicsikémmel!!!:P:D
Ma gyönyörű napsütéses napunk volt, amit ideálisnak találtam az autó kitisztításához. Lemostam, kiporszívóztam és az üvegeket is át takarítottam a tiszta és biztonságos kilátásért. Speciális ápolószeres kendővel át töröltem a műszerfalat, a kormányt és a többi műanyag alkatrészt is. És végül a kasztnit is át kendőztem, hogy vakítóan ragyogjon:-))))
Kb: 2 hete már, hogy alufelniken áll a gépezet, de valamielyik gumim kukás vagy a ballansz súlyból hagytam el, mert városi 50-es tempónál kib@szottul döcögös a gép futása.
Ma délben +pusztult a tavaly beszerelt Pioneer Mp3-as fejegységem, hosszas találgatás után még Aszy33 hasonló Pio fejegységének előlapjával történt próbálkozást követően sem akart életre kellni ezért a szegedi Tesco-ból vettem bele egy másikat.
Sajna nem Pioneer, csak egy Daewoo Electronics, de zsír új és egy kicsit csicsás előlappal rendelkezik.
A héten kedden ráépítettem Aszy33-tól kapott csíklámpás Alfa33 hátsólégterelőt a csomagtér tetőre. a felfúrási pontok megegyeznek így különösebb fejtörést nem okozott, de az előzetes infóért köszönet Marklar 155 kollegának!!
Ma sort kerítettem a karácsonyra kapott Blaupunkt GTO Series hangszórók kalaptartóba beépítésére. Mivel itt eddig egy 165-ös SAL volt ezért kénytelen voltam 20 mm-es bútorlapból egy spéci távtartót kreálni, mert nem volt szívem a kalptartóba egy 20 cm-es lyukat vágni. Így pedig pontosan beleül a kosárrész is a helyére. Fotózni elfelejtettem a faragás közben, de a hangszórókról annyi infót: 4 sávos 180W-os és 20 cm átmérővel rendelkezik. Ja és Hatalmasat szól!!:)))))
Az autó életében ez a nap egy fekete napnak tekinthető, ugyanis az történt, hogy meló végeztével hazaérve, a parkolóba kivételesen nem orral, hanem farral álltam be. Ekkor még a gép teljesen rendben volt, viszont másnap reggel a jobb eleje rommá volt zúzva!!! Lökös rá csúszva a kerékre irányjelző total széttőrve és becsúszva a fényszóró mögé, a doblemez sarka az irányjelző helyén és a hűtőmaszk felét a fényszóró szétrepesztette.Kínomban sírva fakadtam mikor megláttam. De öröm volt az ürömben, hogy a fényszóróm nem sérült meg. Ja és persze senki nem tudott a törésről semmit sem!!!!
Így uticélom a Szeged-Algyő-i Budemcar-hoz vezetett ahol bontott alkatrészekből újjá építettem a kocsi elejét!!!
A lakatos munkálatokat pedig unokatesóm férje végezte el, aki karosszérialakatos a Tisza Volán Zrt.-nél.
Így viszonylag olcsón kb: 40-50.000 Ft-ból megúsztam a rommá zúzást.
Már csak egy jó fényezés kellene és szép lenne a verda!!!:)))
Míg nem volt netem a cartársak nélkül róttam a km-eket és annyira elkoptattam a fékeimet, hogy az első féktárcsáimat, a max. leszabályotható határ alá koptattam kb: 2-3 mm-rel.
A szerelőm mikor meg látta a tárcsáimat csak ennyit tudott kinyögni, hogy "ha lehet holnap délutánig ne nagyon fékezz, mert szétrobbanhat!!"
Kapott a kicsikém egy teljes fékrenszer cserét (Lockhead/Brembo) és egy futómű beállítást is
Az eddigi Internet szolgáltatóm, becsődölt és a rendszerüket le állították augusztus 1-én, de nagy sokára 2007.12.10-én helyre állt a rendszerünk és egy új szolgáltatónak köszönhetően, újra van netem!!! Ja és az új szolgáltatótól kaptunl 6 hónap ingyen NEt-et, nert nem fordultunk el a mikrós rendszertől.