A tavaly vásárolt, max 10 ezret futott téligumik egy frissen vásárolt 15-ös tojástartós felniszettre kerültek, fateromnak jutott még belőle egy szett közepes téligumi is.
Az akksim már 2 éve is haldoklott, fogalmam sincsen hogy bírta ki ilyen sokáig, kellett egy másik a 71 AH-s Varta helyére. 74-es Exide-ot vettem, úgy pörög az önindító, hogy csak na :)
Volt még olajcsere, mert idén pörögtek szegénybe a km-ek, Liqui Moly 5w40-et kapott, ahogy szokott.
Most egyelőre ennyi, még lesz pár apróság, de másra kellett a pééz :)
Km: 293.000 :)
Kép: ilyen csodálatos időre sikerült időzíteni a kerékcserét, meg ofkorz az olajcserét is... gratulálok magamnak :D
Márciusban napi 70 km-t kellett ingáznom, ezért kifejezetten rosszul jött ki, hogy egy nagy fékezés miatt elpukkant a fém fékcső. Nyilván elöregedett és ez volt az ok, de azért morcos voltam, mert 4 napra kiesett az autó. Legalább megtudtam, hogy a busz nem csak drágább az autónál, de 2x annyi idő alatt is teszi meg ugyanazt a távot :)
Csörihez vittem, mert bevált :) 1 napon belül megcsinálta, ezúton is köszönöm! Azóta jobb is a fék :)
Időszerű volt az olajcsere is. Liqui Moly Top-tec (vagymi) 5w40 ment bele, a Bárdiban sajna csak 5+1 lityós kiszerelés volt, és vettem mellé még torx T55-ös fejet is, mert valamiért nem a sima imbuszos az olajleeresztő csavarom.
Mindegy, ezt is csak egyszer kellett, ha máskor kell, lesz :)
Mindenesetre köszi Szabolcs a segítséget ezúton is :)
Ha már erre jártam, feltettem egy új emblémát is. Az előző nem volt normálisan rögzítve. Ez úgy van. Kép? Max az emblémáról :)
Ja és még márciusban vettem 4 nyári gumit is. Fuldákat.
Km.óra állás: 275.000