Eltelt egy év, nem jött össze 15e km sem. Az olaj és szűrők cseréje megtörtént, ráadásként most a bal felső lengőkart is cserélték, mert elkezte a 'zsugor ásványvizes palack' nyöszörgést. Az autó átnézve alul-felül, pecsét a szervizkönyvben, szaladhat tovább.
Volt pár dolog ami zavart az autón, nyilván a márkaszervizek csak leszervizelik az autót, de apróságokkal nem foglalkoznak.
- a zárhídról a baloldalt le volt ütve a festék (vagy az alapozásával volt valami). Törésre utaló nyomot egyelőre továbbra sem találtunk. Nem tudom hogy egy 5 éves autón ez hogy és miért... Amit házi szinten meg lehet tenni az állagmegóvásért, azt megtettem, később majd alaposabban is foglalkozok vele.
-olajfolyást találtam a felső turbócső csatlakozásnál. Alapos tisztítás és O gyűrű csere.
- a baloldali xenon már rózsaszín volt mikor hazahoztam. Még egy hetet bírt, csere.
- a szélvédőn lévő, már javított(?) kavicsfelverődés is csak az első fagyokig bírta. A szélvédőjavítóhoz már nem jutottunk el, felrepedt. Jövőhéten ablak csere.
Az eredetileg utólagos xenon trafónak nézett dobozkáról is kiderült hogy mi. Nem remap van az autón, hanem egy Nerpel féle tuningbox van felcsatlakoztatva az injektorokra. A hozzáértők szerint (és szerintem is) ez különösebb gondot nem okozhat, ez egy injektornyitási időkkel operáló nem gagyi kategóriás box. Így benne is hagyom.
Aztán később meglátjuk. Ha igazán megszeretem a gépet, akkor írok neki is egy egyedi és megismételhetetlen remapot :-) Viszont ez nálam kb egy éves munka, szóval majd.. egyszer.