Kicsit dolgoztam ma a bontott tankon. Ledrótkorongoztam a tetejét, kiszereltem a szintjelzőt. A drótkorongozásnál rájöttem, hogy a forgásirány váltogatásával elég komoly hatás érhető el: a fémig lepucoltam néhol a festéket, illetve a rozsdás foltokat.Fotó mellékelve a lepucolt tankról.
Aztán persze átmentem a tankon (zsírtalanítás után) egy réteg Hammerite-tal (legjobb barátom mióta ilyen öreg autómban festeni kell valamit). Következik a második réteg, illetve a tank aljának a pucolása. Aztán valamikor ki is kell mosni a tankot és lehet felrakni a mostani helyett.
Képek:
1) tank teteje előkészítve festéshez
2) egy réteg Hammerite
3) tank alja (ilyen volt a teteje is, mikor megvettem)
Online tag
4
Vendég4
303
Fórum
Friss topicok
- Spider
- Alfa történelem, híres ...
- Oldtimer, youngtimer
- Mo-i utak helyzete: ele...
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Coffee - Minden ami kávé
- Motorsport
- Virtuális Romeo
- Filmek