Blog >> 2.5 >> 156

>> Szervizsüsnye // Alfa 156 2.5 V6 Distinctive // 2012-08-24

A hátsó hengersor szelepfedél tömítésénél szivárgott az olaj, ez pasztázva lett (Zé).

>> Szervizsüsnye // Alfa 156 2.5 V6 Distinctive // 2012-08-24

Ékszíj is cserélve lett, Zé szerint a görgők jó állapotban vannak, azokat nem cserélte.

>> Szervizsüsnye // Alfa 156 2.5 V6 Distinctive // 2012-08-24

A hűtéssel sem kockáztatunk, ezért a vízpumpa is cserélve lett. Természetesen kapott friss fagyállót is a rendszer.

>> Szervizsüsnye // Alfa 156 2.5 V6 Distinctive // 2012-08-24

Mivel használt autóról beszélünk, így alap, hogy a vezérműszíj + feszítők is cserélve lettek.

>> Szervizsüsnye // Alfa 156 2.5 V6 Distinctive // 2012-08-24

A tartályon a csonk, amire a folytószeleptől érkezik a cső, meg volt repedve és könnyezett, ezért ezt is cserélni kellett. Csak jobbos tartályt sikerült beszerezni, úgyhogy ez került bele.

>> Szervizsüsnye // Alfa 156 2.5 V6 Distinctive // 2012-08-24

Ezek is cserélve lettek Zé által.

>> Szervizsüsnye // Alfa 156 2.5 V6 Distinctive // 2012-08-24

Szakadt volt, kicsapta a zsírt.

>> Szervizsüsnye // Alfa 156 2.5 V6 Distinctive // 2012-08-24

Első féktárcsák és betétek is cserélve (Meyle tárcsák és betétek).

>> Szervizsüsnye // Alfa 156 2.5 V6 Distinctive // 2012-08-24

Bár nagyon jól nézett ki ültetve, már "ütköztem" problémába Bp-en az ültetéssel. Szerencsére semmi komoly nem történt, de így nem lehet használni.
Ezért amellett döntöttünk, hogy megkapja a gyári magasságot.
Kapott négy db Suplex rugót ill. négy db Bilstein lengéscsillapítót.

>> Szervizsüsnye // Alfa 156 2.5 V6 Distinctive // 2012-08-24

Selenia 10W60 került bele
103e km