Blog >> kalocsa
Kirándultunk a hétvégén egy nagyobbat a vassal. Időszerű volt már, viszonylag régen autópályáztunk már. Biztos nem vagyok normális, de részben emiatt szerveztünk egy nagyobb túrát párommal. :)
Pécs, a Zsolnay-negyed, a bazilika és a belváros pedig gyönyörű, a Mecsek szintúgy, minden kilométert megért. Még a pizza is egészen jó volt :D Pécs után meglátogattuk Mike és Rita barátainkat Kalocsán, majd közösen meglátogattuk Füredet. Idén is időben érkeztünk Alfacitybe :))
Ez volt az első nagyobb túra az új gumikkal. (Michelin Pilot SuperSport)
Viszonylag nem régen kerültek fel, de véleményem szerint az eddig általam is az egekbe magasztal P Zero-khoz képest (amik egyébként tényleg nagyon jó gumik) is bitang jók. Bár közúton nem játszok Schumachert, esélytelen megcsúszni velük, csendesek, szóval szuper :)
Fogyasztást nem tudom, de "véletlen útba esett" a német Autobahn. Még mindig irgalmatlan jól megy :)







Ez most egy mindent bele blog lesz:)))
Voltunk otthon, Bonnie hazavitt és visszahozott minket, nem is akárhogy.
Utazás:
Hazafelé siettem, és néhol 200km/h feletti sebességel(230 volt a max) repültünk.
Ez meg is látszott a fogyasztásban(10-12l), de sajnos a sok dugó miatt az utazási időben nem.
Visszafelé finoman jöttem, figyeltem az haladás egyenletességre és 10liter alatti fogyasztást sikerült elérnem végig a 2400km alatt!!!!
Otthon: 
Megnézettem a klímát, de el van törve egy cső. Nem volt idő kijavítattni, és itt Skóciában nincs rá szükség:(((
A dunaújvárosi Puskás szervízben Puskás Gergő ,Alfacorse cartárs kezei által kapott új hosszbordás szíjjat, fékbetéteket elöre, és felszabályozták az első tárcsákat, és rá pár napra kicseréltük az első Eibach kanyarstabilizátort. Na ez nem volt egyszerü játék, pláne az utána következő futómübeállítás. Minden összejött de Gergő hősiesen állta a sorozatos próblémákat, és nem engedett a minőségből! Szóval otthon, ezentúl én hozzájuk fogok járni.
Race: aug.20.ára jutott a gyorsulási nap, két versenyen is megjelentem, kevés sikerrel.
Kalocsán egy remek társaságban versenyezhettünk, és azt hiszem nagyon erős kategóriában szerepeltem. Az összes alfa közül a 6. legjobb idővel a kategória 5.ként kerültem döntőben ahol Satan cartárs ellen kezdtem és fejeztem be a döntőt.
Délután-este még felugrottunk a Hungaroringre, egy kis elégtételt szerettem volna az elrontott Kalocsai döntő miatt. Itt már a nevezésnél elszurtam, nem volt nálam a forgalmi. Igy mehettem teszt kategóriában. Futottam 3-at a becsület kedvéért, de az első futam után elment a kedvem. 9.9-es 200méterrel teszt kategóriában 13. helyen álltam, az eredeti S2-es kategóriában a 4. helyen kvalifikáltam volna magam a döntőre ha elviszem a forgalmit:((((
Skóciában: 
Mivel az autóról aug31.én lejárna a müszaki, igy hazautazás elött kértem időpontot müszakira, és a mai napon el is gurultam a müszakiztató garázsba. Megkapta a müszakit, de hogy?????   Az első futómüben középről-balról hallotam már hogy kotyog valami. Ez be is volt kalkulálva, hogy emiatt megbukik(itt Skóciában a bukás után 10napig ingyen újravizsgáztatják az autót). A hiba meglett de a vizsgán átment:))))
A bal első alsó lengőkar a bünős, de a kanyarstabilizátor-ültető rúgó-kemény gátló annyira bekeményíti a futómüvet hogy a gép nem dobta ki hibaként:))))
Már meg is rendeltem az újat és a héten kicseréljük.
Na most ennyi röviden:))))
Nagyon jól éreztük magunkat a Kalocsai gyorsulási versenyen. A kicsi KVUk jól tette a dolgát én nagyon meg voltam vele elégedve. 
Az edzés eredménye alapján csak 2 1.6TS tudott minket megelőzni ha az azonos motorokat nézzük. Egyik KAU volt - ő külön dimenzió :) - a másik szintén egy 146, őt sikerült megverni az előfutamban. 
Az elődöntőben kikaptunk egy 156JTD-től de szerintem ez nagyban volt köszönhető annak hogy kettesbe rosszul váltottam utána meg figyelmetlenségből tiltásig forgott motor :( 
No mindegy élveztük annyi a lényeg! :D
Alább vannak az eredményeim, sztem szép! :)
Reakció___ET_______ET+R____Sebesség_gy
00.684714	11.223340	11.908054	88,08	győztes
00.851164	11.139814	11.990978	97,55	vesztes
00.908708	11.274240	12.182948	96,18	vesztes
01.054310	11.189212	12.243522	94,19	vesztes
00.755352	11.122096	11.877448	97,13	győztes
00.791508	12.473028	13.264536	83,81	vesztes
00.683570	11.097230	11.780800	97,94	vesztes
00.877446	11.151692	12.029138	96,90	vesztes
00.854674	11.777530	12.632204	94,92	vesztes
00.665100	11.278234	11.943334	96,88	vesztes
00.740088	11.202012	11.942100	97,29	vesztes
00.701700	11.261070	11.962770	94,19	vesztes
00.834954	11.190522	12.025476	97,41	vesztes
00.609258	11.092538	11.701796	98,01	vesztes
00.695960	10.950234	11.646194	98,58	vesztes
00.712380	11.379592	12.091972	95,97	győztes
00.796606	11.235190	12.031796	96,72	győztes
00.720576	11.229374	11.949950	97,11	győztes
00.628362	11.140466	11.768828	96,87	győztes
00.591476	11.176196	11.767672	97,69	győztes
00.656844	11.270064	11.926908	97,31	győztes
00.419278	11.267042	11.686320	97,13	vesztes
00.636634	11.257056	11.893690	96,56	vesztes
00.556430	11.480174	12.036604	96,16	vesztes
00.592646	11.233642	11.826288	97,56	vesztes
00.680638	11.155752	11.836390	96,36	vesztes
00.373636	11.284650	11.658286	97,21	vesztes
00.562700	11.316730	11.879430	95,82	vesztes
00.560474	11.185208	11.745682	97,73	győztes
00.467230	11.350984	11.818214	95,39	vesztes
Legjobb reakció: 0.373636
Legjobb idő: 10.950234
További eredmények: www.motorsport.hu
Képek: Gyorsulás











