Sajnos tovább fojtatódik a morgásvadászat. Most az első féltengelyek kerültek sorra. Levi szétszedte, bezsírozta mindkét oldalt. Azt mondta alapvetően rendben vannak, egyedül a jobb oldali kihajtásnál, látott olajpárát, meg kicsit gyanús a csapágy, de ezt is csak úgy mondta hogy ha nagyon meg kellene neveznie valami okot...
Szóval továbbra se tudjuk mi morog. Hétvégén megyek vele komolyabban, majd akkor kiderült mennyire javult, meg nem szűnt teljesen az biztos.
Sajna nem oldott meg mindent a kerékcsapágy csere, maradt még surrogó, zakatoló hang. Mivel a váltó olajcseréjekor a differenciálművekről elfeledkeztünk, illetve csak a művelet közben jutott eszünkbe, úgy volt hogy majd legközelebb. No ezt előrehoztam hátha javul a helyzet.
Ezenkívül a hátsó féltengelyek kaptak új zsírt, a porvédők hibátlanok.
A 2db elszakadt gumibak is ki lett cserélve. A gyári újak sajnos csak a fém konzolokkal együtt cserélhetők, pedig csavarral vannak a konzolra rögzítve. Csöri megnézte mennyi az annyi: 35.000. Úgy gondoltam inkább barkácsolok...
Levi valamilyen szilentből gyártott újakat.
Sajna úgy fest hogy még mindig nincs teljes javulás. Valszeg az első féltengelyeket is meg kell bontani. :(
Norvég túra után aktuálissá vált az olajcsere, egyben megnézték a futóművet is. Egyelőre egy kis zsírozással megúsztam, de valószínű a féltengely környékén is cserélni kell a dolgokat. Először gumivásárlás következik.