Blog >> zsírozás
Sajnos tovább fojtatódik a morgásvadászat. Most az első féltengelyek kerültek sorra. Levi szétszedte, bezsírozta mindkét oldalt. Azt mondta alapvetően rendben vannak, egyedül a jobb oldali kihajtásnál, látott olajpárát, meg kicsit gyanús a csapágy, de ezt is csak úgy mondta hogy ha nagyon meg kellene neveznie valami okot...
Szóval továbbra se tudjuk mi morog. Hétvégén megyek vele komolyabban, majd akkor kiderült mennyire javult, meg nem szűnt teljesen az biztos.
Sajna nem oldott meg mindent a kerékcsapágy csere, maradt még surrogó, zakatoló hang. Mivel a váltó olajcseréjekor a differenciálművekről elfeledkeztünk, illetve csak a művelet közben jutott eszünkbe, úgy volt hogy majd legközelebb. No ezt előrehoztam hátha javul a helyzet.
Ezenkívül a hátsó féltengelyek kaptak új zsírt, a porvédők hibátlanok.
A 2db elszakadt gumibak is ki lett cserélve. A gyári újak sajnos csak a fém konzolokkal együtt cserélhetők, pedig csavarral vannak a konzolra rögzítve. Csöri megnézte mennyi az annyi: 35.000. Úgy gondoltam inkább barkácsolok...
Levi valamilyen szilentből gyártott újakat.
Sajna úgy fest hogy még mindig nincs teljes javulás. Valszeg az első féltengelyeket is meg kell bontani. :(
Norvég túra után aktuálissá vált az olajcsere, egyben megnézték a futóművet is. Egyelőre egy kis zsírozással megúsztam, de valószínű a féltengely környékén is cserélni kell a dolgokat. Először gumivásárlás következik.
Már amikor megvettem hallatszott nyekegő hang a bal első futóműtől. Az eladó esküdözött, hogy csak apró probléma. Én azért szerettem volna tudni mi az pontosan. A lengőkarok újnak látszottak. Elvittem Csöri mesterhez Várpalotára egy kis átnézésre. Úgy látszott hogy a bal első felső lengőkar a ludas. Ezenkívül az első féktárcsák cserések. Megnézte az üzemanyagtankot is de nem látszott semmi. (előtte mikor fullra tankoltam szivárgott, később kiderült, hogy valszeg sikerült túltölteni). Megegyeztünk abban hogy berendeli az alkatrészeket, és ha megvan elmegyek hozzá. kb. 1 hét múlva mentem ismét. Kapott a gép Zimmermann tárcsákat ATE betétekkel. Mikor szétszedte kiderült, hogy a lengőkarok szinte újak, nem az a probléma. Mentünk vele próbakört, olajozta a szilenteket, semmi eredmény, aztán beugrott neki, hogy az Ő előző 147-esének is volt ilyen problémája és csak a stabrúd szilentet kellett zsírozni. Na 5-kor nekiállt leszerelni a futóművet. Tényleg csak annyi volt a baja. 7 körül kész is lett. Nagyon örültem, hogy megspórolt egy felső elngőkart :)
Azóta is tökéletes a futómű.
Aki még nem ismeri Csöri mestert, annak nagyon ajánlom hogy látogassa meg. Szép tiszta és tökéletesen felszerelt műhely, hozzáértő, profi szerelők. Szóval 10-ből 10-es. Ja és még egy fontos dolog: Nagyon korrekt árak!
(A költségben benne van a 2 utiktg. is)