Cseréltem ATE betétekre elöl és mentem a próbakörre, Kereszteződésben jobbra, közepes gáz és mintha eldurrant volna a nyomócső jött egy süvítő hang majd egyből utána kopogás a motorban. Megálltam, néztem mi lehet, külsérelmi nyomot nem láttam. Beindítottam és akkor már csak a szelepek felől hallottam egy szabályos kattogó hangot ami nagyobb mint a nagynyomású szivattyú hangja, de kisebb mint amit a turbó elszálltakor hallottam.
Azon agyaltam, hogy az írott progi és a fojtás elvétele szerepet játszhatott-e ebben, vagy csak az a fránya olajozás szűnt meg valamiért.
Vajon mennyivel kaphat nagyobb terhelést a turbó, ha csökkentem a kilépő fojtást?
A kipufogó felrakását követően oda-vissza megjártam Budapestet 5 fővel és attól semmi baja nem lett.
A turbó visít, az egyértelmű.
Kattogás: hengerenként elvettem a gyújtást, nem változott a hangja.
Talán "csak" a hengerfejben történhetett valami.
0
459
Fórum
Friss topicok
- Forma-1
- 2 keréken is szép az él...
- Zenebutik
- Oldtimer, youngtimer
- Giulia
- Erőforrás alternativák
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Alfa reklám
- Filmek
- Csevegés (Á la Alfa Rom...