Blog >> continental >> wintercontact
Felkerültek a téli kerekek, még 6 mm mintával rendelkeznek.
Km: 190.507
A nyáriak futottak ebben a szezonban és összesen 8.073 km.
Ki lettek centírozva a nyáriak is, tavasszal csak fel kell tenni őket. Plusz kapott a téli is és a nyári is egy mosást.
Visszakerültek a 16-os Continental WinterContactok. Hogy mennyivel komfortosabb a kisebb felni? Sokkal :) A nyáriakat lemostam, a télieket pedig átkentem gumiápolóval.
Km-óra állása: 166.660 km
Felkerültek az új ropogós gummák. Continental Wintercontact TS 860-ra esett a választásom. Eredetileg oponeo.at-ról akartam rendelni ,de egyik nap pont összetalálkoztam a szerelö sráccal ,aki a cég kocsijait szereli,meg gumizza.Kértem árajánlatot, 570 eurot mondott szereléssel együtt.A netröl rendelve 520 euro lett volna a gumi szerelés nélkül,úgyhogy mondtam neki ,hogy csinálja.
Dot szám 3516
Km állás a cserekor: 220558 km



Kellett vennem 4 db téli gumit. A használt gumikban csalódtam már eleget, így újakra esett a választásom. Mivel nyárra vettem 18-as felniket, így télre megmaradtak a 16-os Speedline-ok. Nyár végén kaptak egy görgőzést. Gumiból a Continental, a GoodYear, a Dunlop és a Michelin jöhetett számításba. A Continental mellett döntöttem. Eddig tapasztalatom az, hogy szárazon is és vizesen is jól tapad, csendes abroncs. Havon még nem volt szerencsém kipróbálni, viszont lefagyott hídon igen.
Zsámbékon a Drivingcampben szerelték fel őket a Continental vezetéstechnikai napon. Sajnos a bal oldali kerekeket nem húzták nyomatékra és a bal első fellazult. Ennek következménye az lett, hogy bal elölről kattogás lehetett hallani. Ha gyorsítottam, akkor abbahagyta, ha tartottam a tempót vagy motorfékeztem, akkor erősödött. Szerencsére a felnin a csavarlyukak épek maradtak, csak néhány csavar ment tönkre,
Maga a vezetéstechnikai training jó volt, mondjuk szerintem néhány dolgot rosszul oktattak, főleg az ABS nélküli Puntós kollégának. Csúszós utat szimulálva 60-ról állj meg minél előbb és azt mondják neki, hogy nyomjon satuféket. A pálya utáni aszfalton meg is állt. Vittek egy Ford Rangerrel a tereppályán, 50-60%-os emelkedők, lejtők. Volt Continental előadás gumikról, ahol sok érdekes dolgot hallottam amiknek a hétköznapokon is hasznát vehetem. Összességében jó volt a rendezvény.
Km: 155 119

