Blog >> system

>> Tuning és extraSeriff // Alfa 156 2.4 Mjet 20V // 2013-05-06

Két délután alatt 85%-ban készen lettünk a frissen vásárolt, illetve a korábban beszerzett/GTV-ből átemelt (ti. a fejegység onnan van) komponensek beszerelésével.

Aki a gyárban a műanyagborítások és az ezeket rögzítő bolhák szakszerű elhelyezéséért volt felelős, hevesen csuklott a hétvégén.

Bekábeleztük a kocsit, ehhez ugye előtte szétkaptuk, ahogy illik. Kka cartárs tippjét követve a tűzfal vezetőoldali felénél vezettük be a tápkábelt. Ezúton is köszönöm a tippet, a leírás alapján könnyebb volt :)

Ami még hátravan: első ajtóborítások vissza, első hangváltós szett szakszerű elhelyezése, különös tekintettel a "csipogóra", ami nem tökéletesen passzol a neki szánt helyre. Faragni a gyári műanyagból nem akarok és nem is fogok, így marad a ragasztásos rögzítés az elem hátsó felére.

A próbahallgatás nagyon meggyőző volt, még a rendszer 20-25%-os terheltsége mellett is. Love it. Megérte a befektett energiát úgí érzem.

Külön öröm, hogy az anno egyedileg a 145-ösömbe (de jó kis kocsi volt, nagyon szerettem) építtetett mélyláda pontosan passzol az 56 SW hátsó ülésének dőléséhez, mely ezek szerint ha nem is fokpercre, de fokra megegyezik a 145-ös hátsó ülésének dőlésével, juhú.

>> Tuning és extraSeriff // Alfa 156 2.4 Mjet 20V // 2013-05-03

Hirtelen ötlettől vezérelve hétvégén bekábelezzük az SW-t, kicseréljük a gyári - kiváló minőségű - hangszórókat, belepróbáljuk a garázsban pihenő Audison SRx4 erősítőt, illetve a 2 mélyláda egyike is helyet foglal a csomagtartóban ha minden igaz.

Zselé cartárs ajánlására, aki korábban autóhifiben utazott, Audio System MX165 Plus szett, illetve MXC 165 koaxális páros kerül be.
Az erősítőt még BeeGee-től vételeztem, a GT-je eladása után.
A mélysugárzók DLD, illetve ha jól emlékszem MacAudio márkájúak.

Hogy a rendszer pontosan hogyan fog összeállni, illetve, hogy mit hajt majd az erősítő és mit nem, az holnap fog kiderülni :)

>> Tuning és extraBuksi // Alfa 155 2.0 8V Twin Spark QV :) // 2011-07-30

Elkezdődött ez is! Remélem gyorsabban fogok vele haladni, mint a klímával! :-)) Mondjuk ehhez meg van minden, már csak össze kell rakni! El is kezdtem az első féltengelyekkel! Úgy kezdődött, hogy a felújított, 2 éves féltengelyeim porvédői sorban adták meg magukat! A belsők, aztán a külsők is! És mivel a cseréhez ki kell venni őket, így már az ABS-es csuklókkal mentek vissza a helyükre és természetesen az új porvédő gumiharangokkal (6730,-)! Amiket vmaast kollega készletben szerzett be nekem! Köszi neki és Marklar-nak is féltengelyekért!

Folyt. köv.

>> EgyébZoszko // Alfa 156 1.6 TI 16V TS // 2010-04-20

Na végre újra működik a "pótkulcson" lévő távirányító is. Csak újra kellett tanítani bár a 8 ki és be riasztás van olyan akinél azt takarja hogy 16x nyomjuk meg a gombot a jón..