A vásárlás óta a következők történtek:
-Kapott új NKG PFR6B platina elektródás gyertyákat ( a régiekben 92 ezer km volt) a gyári előírás szerint 100,000 km-enként kell cserélni amúgy de azt nem vártam meg. Az elektróda hézag 0,75 volt az újnál 0,7 tehát nem volt elégve nagyon. Viszont az egyik gyertya jó rozsdás volt vizet kaphatott vhogy.
-Átbőröztettem a váltógombot és piros cérnával varrattam , illik az ülésekhez:)
- Beszereztem egy Sony CDX-G1001 típusú rádiót, ez karbonmintás és narancssárga a gombok világítása így teljesen illik a sportcsomagos belsőhöz, akinek karbonos a középkonzolja ajánlani tudom, illetve a CDX-G1101-es típust is.
-Féknyergeket átfestettem pirosra.
-Kapott hátul két új szilentet (az alsó a kerékagynál ahol a hosszlengőkar csatlakozik, jó nehezen jött ki melegíteni kellett de megoldottuk, az újakat saját célszerszámmal raktuk be)
-Megvettem hozzá a 6L Selenia Racing 10W-60 olajat , Mann olajszűrőt, hamarosan csere. Update: csere megtörtént ,az olajszűrőt egy "élmény" kicserélni :)
-Vezérlés+vízpumpa csere lesz holnap , Contitech szíjat kap Litens feszítőgörgőt, Győrben az Autófórum Riegler-ben csinálják. Ebben is 92 000 km van, nem kockáztatunk tovább :)
Update-> 2015.08.04. Vezérlés csere megtörtént, gyári szíj és SKF csapágyak voltak benne, Litens feszítővel, nem voltak megviselt állapotban sőt! 7 éve volt vezérlés csere Svájcban,tehát hiába voltak még jó állapotban az idő miatt le kellett cserélni. Így most nyugalom van:)
Egy apróság maradt az autóban, ami még nagyon szúrta a szemem: egy Pioneer Csillámf@szláma Edition rádió. Sosem hallgattam (már csak azért sem, mert a V6 gondoskodik a tökéletes autózós zenéről), ellenben marha ronda volt.
A facebookos alfás csoportban lőttem egy gyári Alpine rádiót, amiről két dolgot lehetett biztosan tudni: elveszett a kódja és képes világítani. Ezek tudatában elővettem a pofátlanabbik énemet és ajánlottam érte 2000 jó magyar forintot. Megkaptam. :)
Azt ugyan továbbra sem tervezem, hogy rádiót hallgatok, kazettám meg sok éve nincs egy szál se, csak nem hagyott nyugodni, hogy működésképtelen a szerzeményem. A netről túrtam egy szakit, aki ki tudta kódolni. Kiderült az is, hogy rádióként hibátlanul funkcionál. A magnó részét kazetta híján nem tudtuk kipróbálni. A műtét 4000 forintomba került. Bónuszként kiszedte a Pioneert is a műszerfalból. Boldogan kapcsoltam ki az új rádiómat - talán örökre. :)