Blog >> átvétel
Papírok, magyarázat, tankolás, és már pörögtek is az első km-ek. Azóta boltba menni is öröm. :)
Többen is óva intettek attól, hogy a külső és a belső is piros legyen, de nekem mindkettő annyira bejön, hogy képtelen voltam őket elengedni, még ha sokak szerint ez így egy kicsit sok is. Szerencsére még rendelés előtt volt alkalmam élőben csekkolni egy ilyen példányt, így nem vállaltam zsákbamacskát. Nekem nagyon tetszik, és ez a lényeg. :)
Ülésekből maradtam a félbőr változatnál, nyáron sajnos a szövetben is könnyen megizzadok, szellőztetés pedig nem rendelhető. Szerintem élőben szépek a fekete betétek (fotókon kicsit furcsa), és a szövet is jó minőségű.
Felniből nagyon dögösek vannak nagyobb méretben, de az itthoni utakra jobbnak láttam maradni az alap 17-esnél, nekem tetszik ez is, és talán a futómű is meghálálja majd.
Bejáratásról, biztonsági olajcseréről megoszlanak a vélemények, egyelőre nem használom a felső fordulatszámtartományt (egyébként lent sem megy rosszul, inkább nyomatékosra van hangolva a motor), kerülöm a konstans fordulaton történő hosszú haladást, és az első olajcserét is előrébb fogom hozni.
A benzinről többeket is kérdeztem, normál 95-öst javasoltak, és a gépkönyvben is ez van, úgyhogy - habár így az elején jól esik mindent megadni az autónak - úgy döntöttem, hogy egyelőre ennél maradok.
A szerződést ugyan megírtuk, de az összeget utalni akartam, nem készpénzelni, ezért pár napot csúszott az átvétel. Ahogy csipogott az eladónál az SMS, már írta is, hogy jöhetek az autóért. Forgalmi, törzskönyv, kulcs (sajnos csak 1, majd csináltatnom kell másikat is), és maga az autó.
Beültem. Az enyém. Végre. Valahára.
Alfa Romeo 147 1.6 TwinSpark FL, 5 ajtós, szürke, VIP Edition.
Meglátogattuk Pétert is, gratulált a jó fogáshoz :)
Ilyenkor a levegő tele feszültséggel...
...amit szó szerint kell venni, mert a takaró 150% műszálból van, csattognak a szikrák, ráz rendesen.
De kit érdekel ilyesmi? A maradandó élményt a feltáruló autó adja!
9:10-kor értünk Rieglerékhez, Giulietta letakarva várt minket.
A nyári kerekeket FGP bedobta az Alfijába, mi a papírokat intéztük. Sajna a matrica rendszám nem jött össze, mert a "központ" olyan típusbizonyítványt állít csak ki, ahol ez nem szerepel. Egyedi elbírálás kell.
Aztán eljött a pillanat, és lelepleztük.
Beültem, összeismerkedtünk. Immáron minden gombot meg lehetett nyomni, minden kart meg lehetett mozgatni. Némi segítséggel sikerült németre állítani az olaszul kommunikáló autót.
A csomagtartóban jöttek a meglepetések:
- segélycsomag-égőkészlet-háromszög kombó táskástól,
- egy garnitúra gumi szőnyeg a téli latyak ellen,
- egy Alfás pulcsi (!!)
- a rendszámtábla tartó előre.
Itt indult el a próbálgatás. Tulajdonképpen a fehér autó a fekete tartó és az arra felrakott pléh rendszám tetszik. Lehet, hogy ez lesz a nyerő megoldás.
Tekintettel a TCT-re és a szűk kapura Farkas Dánielt kértem meg, hogy járjon ki.
10:30-kor Júlia kigördült a szalonból...
15 óra körül érkezés a győri Riegler szalonba. Némi papírmunka és pénzügyi tranzakció után, találtam egy piros színű idegen testen a Mazda szalonban. Az OFF-os eladó bizonygatja, hogy egy Moszkvics van alatta, majd jön a kolléga és az megcsiribúcsiribázza...
Pillanatok múlve érkezik a "kolléga" - nevezzük nevén: Farkas Dániel - és lőn. Csiribú-csiribá!
A piros lepel alatt ott a Párduc.
Néhány apróság vár még a beltérben: sapka, 159 modell, KRESZ csomag ízléses táskában, grátisz felrakott téligumik...
Némi ismerkedés után a Párduc felmordul és 16:05:30-kor szép komótosan kioson az OFF kereskedés ajtaján.
Km-óra állás: 0
2008.07.04 - megszületett Bestia :-) a Kelet-Pest Szülőotthonba mentünk érte.