Hosszas tanakodás, vizsgálódás, eszmecsere, alkatrészpróba, ilyen-olyan adalékok próbálgatása, diagnosztika után a nyomásszabályzó cseréje (köszi Ferke!) megoldotta az alapjárati rail nyomás ingadozást és ezzel együtt egy stabil és egyenletes alapjáratom lett végre! 300 bar-t tartja szépen :)
Köszönöm mindenkinek aki itt a fórumon és emailekben segített nekem!
ui. a bűnös a képen látható...ennek ennyi volt a pályafutása... ja és az még mikroszűrő sem volt ebben, az "újon" már ott van.

Online tag
2
		Vendég2
641
Fórum
Friss topicok
- Giulia
 - Stelvio
 - Coffee - Minden ami kávé
 - Ugyanaz kicsiben
 - Együnk-igyunk, amíg teh...
 - 159
 - Oldtimer, youngtimer
 - 155
 - Forma-1
 - Filmek
 
Tagok
Új tagjaink
- ramirez001
 - “ Kevin “
 - Rókus
 - benebp
 - Gyuszkó 159
 - Olxander
 - UTPcableman
 - rajkailaszlo
 - Tamas.F.Lamas
 - Filip05