Észrevettem, hogy a motor tetejénél lévő szilent közepe repedezett, közel van a teljes szakadáshoz.
A konzol leszedése túl körülményes lenne. Talán még a vezérműszíjat is le kell hozzá szedni. Így egy megoldás adódik: a helyén kell kicserélni.
ehhez a művelethez készítettem egy célszerszámot, amivel kihúztam a szilentet a konzolból.
Meglepetésemre a cseredarab (Birth) ugyan olyan mint a gyári. Ilyen ritka esetben valóban jó választás egy utángyártott. 
(Megjegyzem az első kanyarstabilizátor szilent cseréjéhez szintén Birth-öt vettem, és abban még a gyári logó is benne van.)
A szilent szépen kijött a helyéről, az újat pedig némi szenvedés után sikerült irányba állítani, majd betolni a helyére.


Online tag
1
		Vendég1
453
Fórum
Friss topicok
- Giulia
 - Stelvio
 - Coffee - Minden ami kávé
 - Ugyanaz kicsiben
 - Együnk-igyunk, amíg teh...
 - 159
 - Oldtimer, youngtimer
 - 155
 - Forma-1
 - Filmek
 
Tagok
Új tagjaink
- ramirez001
 - “ Kevin “
 - Rókus
 - benebp
 - Gyuszkó 159
 - Olxander
 - UTPcableman
 - rajkailaszlo
 - Tamas.F.Lamas
 - Filip05