A vízhőfokom nem állt be, 90-re és a fogyasztásom is nőtt egy kicsit. Rendeltem gyári Behr termosztátot (88 fokosat) és a hozzávaló bilincseket is beszereztem, valamint a fagyállót is. 
A csere könnyen ment, 2 óra alatt megvolt légtelenítéssel és utántöltéssel együtt. Azóta újra jó helyen áll az óra.
Másnap reggel kiégett az egyik helyzetjelzőm, szerencsére pont volt nálam 2db, így párban cseréltem őket. A sofőr oldal felől picit szűk a hely, de megoldható. 5 perc volt az egész művelet.
KM: 184235
Költségek:
- Behr termosztát: 15000
- Bilincsek (4db): 100
- Fagyálló (tömény): 3025
- Deszt. víz: 400
- Helyzetjelzők párban: 200
- Munkadíj: 8000

2006. november 30.
Állandó vitatéma a 156-os Alfáknál a vízhőfok kérdése. Van, aki esküszik arra, hogy teljesen normális, ha nem megy a vízhőfok az óra szerint 70 fok fölé, és van, aki szerint ez baromság. Én az utóbbi tábort erősítem, mert a csere előtt az enyém is nagyon nehezen és ritkán melegedett be, a csere óta azonban inkább a 90 fok körül vagy a felett mocorog a mutató. Normál haladásnál városi és autópályás használatnál is szinte oda van szögezve a 90-hez, dugóban araszolgatva pedig egészen addig kúszik fel a mutató, amíg be nem kapcsol a ventillátor és szépen le nem hűti a 90 alá egy picivel.
A termosztát gyári beszállítója a BEHR-Italia, de a JTD motorokkal ellentétben itt nem kell a gyárihoz ragaszkodni. Az enyémbe VERNET gyártmányú került, amit bátran ajánlhatok, mivel egyelőre bevált.
A Láng üzleteiben kb. 10e Ft, a cikkszáma: 6506.88.


0
485
Fórum
Friss topicok
- Giulia
 - Stelvio
 - Coffee - Minden ami kávé
 - Ugyanaz kicsiben
 - Együnk-igyunk, amíg teh...
 - 159
 - Oldtimer, youngtimer
 - 155
 - Forma-1
 - Filmek
 
Tagok
Új tagjaink
- ramirez001
 - “ Kevin “
 - Rókus
 - benebp
 - Gyuszkó 159
 - Olxander
 - UTPcableman
 - rajkailaszlo
 - Tamas.F.Lamas
 - Filip05