A sofőroldali zár egy éve rossz. Zár. De nem nyit. Így aztán lehet kerülgetni az autót. Beledugod, elfordítod.. á tényleg, ez nem jó. Átmész, túloldalról nyitod, visszajössz, beülsz. Sportos, de nem túl kényelmes :-)
Most, hogy úgyis ki kellett vennem, szétszedtem és belenéztem. Érteni még nem értem, hogy pontosan miért is nem működik, de tény, hogy a két kis spiáter pöcökből az egyik letört. A műanyagban úgy van kiképezve a helyük, hogy elvileg ettől még működnie kéne, és mégsem.
Jobb ötletem nem volt, elsőre pótoltam a letört pöcköt egy implantátummal, ami soha az életben le nem törik onnan.
Ehhez egy elektronika panel távtartót használtam fel. A letört pöcök helyére a "tuningolt" precíziós akkus fúrómmal készítettem egy M3-mas menetes furatot. Aztán a távtartót nagyjából méretre vágtam, majd gravír gép mini vágó/csiszoló korongjával formára csiszoltam. Végül beragasztottam. Egy bő óra precíziós munka pár mondatban. A zárat összeraktam, majd az autó összeépítésekor kiderül, hogy feleslegesen dolgoztam e.
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000088/0000088895t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000088/0000088896t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000088/0000088897t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000088/0000088898t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000088/0000088899t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000088/0000088900t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000088/0000088901t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000088/0000088902t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000088/0000088903t.jpg)