A vásárlás és sikeres átírás után eljött a kötelező kör, avagy az olajcsere. Elugrottam hát Ofihoz az Elaforgba és vettem tőlük olajszettet (olaj+szűrő, légszűrő és pollenszűrő), illetve, ha már itt jártam, akkor vettem egy hátsó jelvényt is, mert az eredeti követ kapott és megfakult. De most már szép és jó. Idővel majd talán elgondolkodom az új logo felrakásán, de ahhoz új kormány is dukálna. Meglátjuk mit hoz a jövő :)
A vezérlés cseréje egyelőre jegelve van a gyertyák cseréjével együtt, mivel 80 ezernél mindent cseréltek benne.
Szerviz: Autóház Budaörs
Km: 88.600
Szervizkönybe pecsételve
Elérkezett a vezérlés csere ideje, nálam még nem volt cserélve eddig. (megbíztam az előző tulajban).
Meglepődve tapasztaltam ,hogy nagyon jó állapotban volt a szíj (Gates) illetve a vezető/feszítő görgők és a vízpumpa (gyári) is hibátlanok voltak.
Most kapott egy INA szettet + Graf vízpumpát...ezt ajánlották mert fémlapátos nem műanyag. Úgy tervezem ,hogy 90 ezer km-t hajtok bele az új szettbe:)
Kicseréltem a pollenszűrőt is ebben 30 ezer km volt látszik is rajta :)
Úgy vettem az autót, hogy frissen volt cserélve a vezérlés. Aztán gyanús lett, hogy talán mégsem teljesen. Kiderült, nem teljesen... Aztán gyanús lett, hogy teljesen nem. Kiderült, hogy teljesen nem...
Azt nem értem, minek kellett ezt kamuzni? Mondjuk pl azért, hogy annyiért megvegyem, amennyiért megvettem... Tanulópénz... Utálom.
De most akkor minden cserélve, és innen akkor már biztos talajról tudunk továbblendülni.
Ja, cseréltettem olajat is, szűrőkkel, és pollenszűrőt is.