Fórum >> Típusok >> Stelvio

Erhard 242 (Pure Energy)2017-09-25 09:19:04 // 412
azért lázadunk, mert ha valami jobb a konkurenciánál akkor azt elismerem és nem találok ki minden faxságot ellenérvnek ... sajnos sok ember nézi a fos TC-t és olyan őszintén mondják a hazugságokat, hogy be is nyalják ...
droberto2017-09-24 23:23:42 // 411
Tényleg az a göbmcsúcsos gömbőcös értelmetlen f@szság kiidegelt. Maradna inkább a napszemüvegeknél.
Liquid2017-09-24 23:16:44 // 410
Az a helyzet, hogy herr Winkler sajna egy vén fax lett az utóbbi időben, megöregedett csak képtelen együtt élni ezzel. Régebben bírtam az arcát, és néha még most is bírom, de egyre vadabb dolgokat mond és ír le, az égéstérben is olyan magasfokon űzi a hozzá-nem-értést, hogy az már vicces, ráadásul hangerővel, és más szavába vágással palástolja.
Ezzel nem is lenne gond, ha vezetne valami kiskutyakukija.blog.hu-s oldalt, de sajna az egyik legnagyobb magyar online autós médiát gyengíti...
droberto2017-09-24 23:04:59 // 409
Írnunk kéne valamilyen plattformon egy levelet a Winklinek...
Meg kell próbálni elfogolatlanul számonkérni.
Elmondani neki, hogy igen a súlypont egy fontos kérdés, de higyje el az Alfa mérnökei tudják a dolgukat. (Hiszen pont a súlyelosztás - ami parádásan 50:50% - miatt is van hátratolva a motor).
Számoljunk egy kicsit:

Acéltető: ~5 kg
Karbontető: ~1 kg
Különbség: ~4 kg

Acélkardán: ~20 kg
Karbonkardán: ~5 kg
Különbség: ~15 kg

Mindenféle okoskodás nélkül kijelenthetjük, hogy az Olaszoknak a szeme előtt a súlycsökkentés lobogott. A karbon kardánnal több mint háromszor annyi súlycsökkentést tudtak véghez vinni.

Lejöhetne már erről a karbontetős M6 BMW-s dologról.

Stelvio adatok.

A BMW X3 több mint 200 kg-al nehezebb Róbert Úr!

A Porsche Macan is több mint egy százassal nehezebb.

Róbert mielőtt sületlenséget állít, nem ártana utánanézni a dolgoknak. Vagy netán a konkurenciát is kihozni a Mátrába, vagy inkább a ringen odadni egy vezetni tudónak.
Ez így elég gyenge egy teszt volt.
A papás beülés meg tényleg egy vicc.
Hagyjuk is.

Egyébként haragszik az importőre, mert miután ocsárolta a korábbi olasz vasakat nem kapot a TC tesztautókat.
Giuntini2017-09-24 22:29:57 // 408
Tisztelt Winkler úr! Magának még senki nem mondta azt, hogy összehasonlító tesztnek azt nevezzük, mikor kettő vagy három autó azonos körülmények között, azonos pályán van górcső alá rakva? Azt nem mondta senki, hogy "emlékeim szerint" egy autótesztben nem létezik? Maga megtudta, hogy acélból van a tető, és ez a tudat lényegesen befolyásolta ítéletét? Ez a 20 kiló a fő ok, hogy emlékei szerint álmában is agyonveri a Stelviót az X3? Azt nem magyarázták még magának el, hogy ha mondunk valamit, azt alá kell támasztani? Az Omniauto mikor összehasonlította a prémium SUV-okat, akkor hitelesen mért adatokat közöltek. És az Alfa leverte az X4-et, és a Merga GLC-t.
Maga nem autószakértő, csak autó szagértő. És hogy a Stelvio feleség autó? Én kívánom, hogy soha ne legyen jobb autója az X3-as BMW-nél, a szuper kulturáltan járó 4 hengeres bajor dízelnél. Amit meg a BMW-től kap az ajnározásért, abból meg a támogassa a migránsokat!
Giuntini2017-09-24 21:24:39 // 407
Tök igazad van! nem mindegy, hogy a gyorsulása 6 vagy 7 másodperc? Nem az autó kvalitása, vezethetősége a lényeg? A konkurencia enné sokkal nagyobbakat lódít. Mellesleg, ahhoz vezetni is tudni kell, hogy valaki elérje a gyár által megadott értéket! Kíváncsi lennék, hányan lennének képesek a Giulia QV gyár által megadott gyorsulási értékét megcsinálni. Soha nem mértem meg stopperrel az én 2,4-em gyorsulását, mert nem érdekel! Annyit tudok, hogy jól megy! A másik, amit az Alfa csinál, a németpárti tesztelőknek sohasem jó. Ha a műszerfal Alfás, sportos, nem praktikus, de látványos megoldásokkal teli, azt kritizálják. Ha a műszerfal "letisztult", nem feltűnő, akkor meg az a baj. A jó ég tudja csak, ezeknek mi a jó. Én sejtem, az Alfa Romeo ne csináljon jobbat mint a németek, mert akkor ha ez napvilágra jut, akkor ki fogja finanszírozni ezeket a jellegű műsorokat és a német nyaló újságokat. A németek az Audi Q5-öt is jobbnak hozták ki a Stelvióról. Akkor erre mit lépjünk? Közben a független újságírók (nem BMW és társai által pénzeltek) meg áradoznak róla.
'''''2017-09-24 20:26:21 // 406
Épp most néztem a sportverda stelvio tesztjét.Itt is a gyorsulási adatot kérdőjelezik meg. :-(
Jó lenne most már valaki olyantól hallani valamit aki birtokol ilyen vasat itt.Most már tényleg érdekel,hogy csak nem érezni benne a gyorsulást vagy a gyári adat kamu.
Norby2017-09-24 20:13:14 // 405
Egyébként meg ennek a tesztnek a vido változata.
Totalcar Stelvio
LeZo2017-09-24 13:04:52 // 403
... olvasom itt hogy mennyire lázadtok hogy mit írogatnak, mondanak a Stelvio-ról.

Nem értem mit foglalkoztok vele, kár energiát pazarolni rá. Szerintem egyikőtök sem azért vett Alfát, mert a "Winkler" azt mondta vagy valami szakújságíró. Vagy egy valahogy promózott autósmagazin.
Ami tetszik, azt megveszem. De nem érdekel hogy egy elhízott festett hajjal bíró homohumanoid mit kapkod össze a szókincséből...
Ha lenne pénzünk rá, vennék Guliát vagy Stelviót de magasról leszarom hogy befér-e a Winkler hátulra :)
Morfiusz Cédula2017-09-24 12:43:50 // 402
Emiatt szarházinak nem mondanám, de kétségkívül kókler.
Aszongya, "látatlanban ezt az X3-as BMW minden paraméterében nagyon veri". Mi az, hogy látatlanban? Akkor ezentúl úgy fog autót tesztelni, hogy bele se ül?
Mert azok a tesztek amik nem látatlanban készültek, mind a Porsche Macan-nal említik egy lapon az autót.
Giuntini2017-09-23 22:46:48 // 401
Ez egy hülye!!! Mit szórakozik a tetővel? Autószakértőnek mondja magát, de hülyébb mint a nagyátlag. A hátsó üléssel amit művel, az meg egy vicc! A Stelvio minden paraméterében veri az X3-at, és csak a Porschével lehet összehasonlítani, sok szakértő szerint. Erre meg jön ez a BMW duma. Kíváncsi vagyok most már, hogy a BMW mennyivel tömi a szaklapok és műsorok bankszámláját. Mert az Őszinte(!!!) BMW tulajdonosok véleménye nem ez. Annál is érdekesebb ez az egész, mert annak idején a 159 SW-t, magasan jobbnak tartották a 320d-nél, és abban a Winkler is ott volt.
Kazes☻2017-09-23 22:26:54 // 400
Nem mondtam, hogy többet... csak úgy simán...! ;)
Zolibácsi2017-09-23 22:26:40 // 399
Mekkora szarházi ez a winkler-kókler. Komolyan mondom így lehúzni egy autót... minek vállalja el ha nincs hozzá kedve? az egész autóteszt egy fikázás....utálom az ilyen embereket
Erhard 242 (Pure Energy)2017-09-23 21:27:54 // 398
Na meg más teszteken a Porscheval emlitik egy lapon a menet ès futómű teljesítménye miatt de nála dölöngél :))) Mert az Evoque az tényleg dölöngél de nem jobban, mint egy mondeo...
Csabi2017-09-23 16:26:11 // 397
Nem akarom bántani, de szerintem nem kapott ezért több pénzt, tudod Ő szimplán ilyen:)
Kazes☻2017-09-23 16:06:39 // 396
Nyilván ezé' kapta a pééézt... ;-)
Csabi2017-09-23 15:55:17 // 395
Nem néztem utána, de akkor nagyot hantázott...lehetett volna ezt másképp is
Erhard 242 (Pure Energy)2017-09-23 15:50:25 // 394
a Veloce nagyon szép, de annak viszont tényleg kicsi a hátsó lábtere, szerintem kisebb, mint a face 59-nek...
Erhard 242 (Pure Energy)2017-09-23 15:44:57 // 393
egy igazi gyökér, ma voltam megnézni egy Stelviot simán beültem hátra magam mögé, pedig nem vagyok egy kicsi ember... mondjuk a buzik ülnek be úgy ahogy ő, hogy a segge az első :P
Elől, hátul is nagyon kényelemes engem megvett ...
De nézzük a konkurenciát, már megint ez a súly...az új BMW X3-hoz egyenlőre csak a 4000i van benyásban ami 1885kg... a pehelysúly, de akkor nézzük a 2014-től gyártott face X3-at, ami mindenben veri a Stelvio-t :))) + benyás van 2000cm3-vel a legerősebb 245le, 6,5mp alatt van százon és 1770kg, szóval mind a három paraméterében szarabb, mint az Alfa, nem értem kinek hazudnak, vagy ilyen hülye, hogy nem néz utána az adatoknak... szánalom...
De a Merci új GLE-je ami AMG V6-os benyás 270le, 2,2T.... az biztos suhan és könnyű :DDD
Csabi2017-09-23 15:40:09 // 392
Igen, finoman fogalmaztál. A gyorsulás után is megjegyzi, ez szerinte csak 7 aztán konkrétan kiröhögi...Látszik rajta, h nem csípi az Alfát, ezért nem tud objektív sem lenni...gyakorlatilag nem dicsér semmit, csak "elmegy". A 280lovas motorról semmit nem mond, viszont az egész autó tohonya :) A hátsó ülésekre a beülésnél nagyon rájátszik.. Szerintem ez nem teszt volt, hanem egy rakás x@R.. Egy mondatban összefoglalva ezt: Az X3 a király, meg amúgy is tele van a tököm az új Alfák ajnározásával
'''''2017-09-23 15:12:39 // 391
Nem igazán pozitív a riport,főleg amikor azt mondja:"az x3-as mindenben lealázza".
Egyébként már több tesztben hallottam,hogy a súlyát többnek,a gyorsulást lassabbnak érzik.Kíváncsi lennék az itteni tulajok tapasztalataira.
Csabi2017-09-23 14:42:53 // 390
Totalcar teszt... konklúzió: Winklert sosem bírtam :)
'''''2017-09-04 20:12:48 // 389
Ha jó az infóm akkor decembertől lesz.
Tommi2017-09-03 23:38:51 // 388
Urak,

Nem mintha az a veszély fenyegetne, hogy rohanok venni egyet, de azt lehet tudni, hogy a QV mikortól lesz a piacon? Nemrég egy ismerősömmel beszélgettünk a Stelvioról és kíváncsiságból megkérdezte, de nem tudtam neki mit mondani :) Néztem a mobile.de-t meg keresgéltem a neten, de nem nagyon találtam infókat.
maseRomeo2017-09-03 08:20:38 // 387
elfogadnám így egyben :)))
lerakhatnák itt előttem :)))
Jimmi T.2017-09-03 07:20:58 // 386
valahol Cassino és Róma között egy pihenő helyen
Zsolt1552017-08-13 20:11:07 // 385
Szabolcs 1592017-08-01 16:16:44 // 384
Egyszerűen imádom minden nagyon jó váltó kormány futómű, azért most elég jól oda tettek az olaszok anyagválasztás stb semmi sem szörög vagy nyikorog
Haddel2017-07-29 00:23:15 // 382
Szabolcs 1592017-07-27 05:03:26 // 381
szép jó reggelt
Rolee462017-07-22 22:50:11 // 380
Vagy alom😊😉.
Haddel2017-07-22 22:13:13 // 379
Meseautó!😃
Morfiusz Cédula2017-07-22 19:52:31 // 378
Nagyon szép, gratula!
Szabolcs 1592017-07-22 19:29:48 // 377
szép estét
Jimmi T.2017-07-22 17:41:30 // 376
gondoltam felteszek egy Stelviós képet :-)
Szabolcs 1592017-07-20 18:27:19 // 375
Ki sem szállnék csak mennék :)
GT Ɨ|ѯ2017-07-18 19:43:37 // 374
van különbség....:-)
Kócosw2017-07-18 10:04:49 // 373
Párom is kijelentette hogy az XC70 utan csak egy auto jöhet szoba. Koromfekete Stelvio...
sokat vitatkozni nem tudok vele...
Erhard 242 (Pure Energy)2017-07-18 10:00:32 // 372
ejh de rossz indulatúak vagytok, a Q7 más néven Panzer SQ7 átmegy a szalagkorláton is a megfelelő szögben :DDD
Wolf2017-07-18 09:14:24 // 371
Most miért? Én olvastam, hogy nagyon jó az SQ7...
Stelviót meg tudom :)))))))
Besírtam videón én is. :))))
Tocke2017-07-18 08:13:47 // 370
Nem vagyok kárörvendő, DE szétröhögtem magamat:-))))
trxAlfa2017-07-17 23:20:26 // 369
Szabolcs 1592017-07-17 20:35:53 // 368
Minden nap öröm elindulni vele :) Legyen szép estétek
Szabolcs 1592017-07-15 07:07:15 // 367
Első hosszú út Rosenheim Sárvár tempomat 140 stelvio 280le fogyasztás 8 liter Sopron Sárvár tötymörgéssel 5,9 egyszerűen imádom
GT Ɨ|ѯ2017-07-12 18:28:44 // 366
öööö... izé én is ezt hajtogatom mióta kiszálltam belőle...:-)
Szabolcs 1592017-07-12 18:16:42 // 365
Mai nap zárása ként giulia 510le
Szabolcs 1592017-07-12 07:14:53 // 364
Egyszerűen nincsen rá szó kényelmes megy hely van bőven, navi gyors váltó precíz majd érkezik folyamatosan az info
Chianti2017-07-09 20:25:02 // 363
Ma én is randevúztam Stelvioval...

Ott állt az Alfa kereskedés udvarán, ahonnan elvittem már a Giuliát is egy körre. Mintha csak rám várt volna, így muszáj volt legalább megörökítenem, ha már nem ülhetek bele...
Ja és örömmel látom, hogy stílust teremtettem a fekete féknyereg+fehér felirat kombóval... :o))) Lehet nem olyan szép mint a piros, viszont praktikus és szerintem jól is néz ki...
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.